Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

11 vuotta turhaan mies tuli eilen kotiin töistä ja sanoi että hänellä on toinen

Vierailija
27.11.2005 |

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä ei ole aina reilua. Tuntuu pahalta lukea nuo muutamat rivit. Ahdistava juttu.

Vierailija
2/13 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

just rakennettu omakotitalo velkaa 250 000,minä kotona ja mies töissä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shokki kestää jonkun aikaa. Saisitko järjestettyä kriisiapua lähipäiviksi terveyskeskuspsykologilta soittamalla terveyskeskukseen. Itselläni oli vuosi sitten raskas menetys ja sain kriisiapua työterveysasemalta. Sinulla on 3 pientä hoidettavana ja voimavarat saattavat olla todella vähissä lähiviikkoina.

Mieti 3 asiaa, jotka ovat elämässäsi tärkeimmät. Tee joka päivä kolme hyvää asiaa niiden eteen. Olet tehnyt päivittäin osuutesi ja se riittää. Tämän kertoi minulle eräs vanhempi ystävättäreni. Kun elämä oli pirstaleina, asioiden yksinkertaistaminen helpotti sekaista mieltä. Tuolloin minulle oli tärkeintä lapset, oma terveys ja uni. Kävin uimassa lasten kanssa, välillä tein hyvän aamiaisen tai yritin keskittyä satujen lukemiseen. Terveyttäni hoidin panemalla suuhuni jotakin kello 12. Nukkuminen oli vaikeampi juttu, painajaisiin sain nopeavaikutteisia unilääkkeitä. Otin niitä vain puolikkaan iltaisin, ajatellen etten jäisi riippuvaiseksi. En jäänyt. Selvisin kriisistä hengissä.

Vierailija
4/13 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provoolle; juo pullo kossua ja hukuttaudu. Sinua ei tarvita tässä keskustelussa

Vierailija
5/13 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halaus ja jaksamista.

Vierailija
6/13 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vain enää sitten huolit.

Vierailija
7/13 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauan äiti kaikille talossanne, kun olet jatkuvasti kotona. Mies alkaa ajatella sinua kaikkien, myös itsensä, äitinä ja miehethän lähtevät kotoa äidin luota hakemaan sitä omaa naista.

Näin käy todella monelle kotiäidille, joilla ei ole lainkaan ns. omaa elämää. Nainen muuttuu kiinnostamattomaksi, koska tuntuu miehestä äidiltä. Naisen pitää tuntua naiselta miehelle.

Olen todella pahoillani, liian moni nainen saa tällaisen palkan siitä, että on uhrannut oman työelämänsä ja ehkä jopa urakehityksensä ollakseen parin yhteisten lasten kanssa kotona.

Vierailija
8/13 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

(sen jälkeen miettii varmasti toisen kerran)

Vierailija
9/13 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä näytä omaa tuskaasi miehellesi. Pistä kova kovaa vasten ja aja äijä ulos. Sinä selviä kyllä. Rahallisesti suomessa pärjää kaikki. nälkään ei kuole kukaan täällä.

Leuka pystyyn ja kiinni elämään. sure kun surettaa, mutta älä jää tuleen makaamaan.

Voimia!!!

Vierailija
10/13 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein niin, kun mieheni löysi toisen. Meillä oli silloin neljä pientä lasta ja minä kotiäitinä. Sanoin hänelle, että nyt on sitten sinun vuorosi hoitaa lapset ja koti. Tehdään niin, että minä lähden ja ota uusi eukkosi tänne asumaan ja kantamaan kanssasi huolta kodista ja lapsista. Yllättäen minä olinkin paljon rakkaampi kuin se uusi.

Vierailija
11/13 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteyttä lääkäriin ja pyydä aika mielenterveystoimistoon, soita ja kerro tilanne jollekkin ystävälle kelle voit puhua ja puhu ja itke. Ota yhteyttä sosiaalivirastoon.

Pidä huolta itsestäsi, nuku ja syö hyvin. Siinä vaiheessa kun mies on lastenkanssa ja sinusn vapaa aikasi alkaa, huomaa mies että sinullahan voi olla vientiä ja alkaa toimimaan päästäkseen takaisin luoksesi.

Niin kävi minullekkin. Siihen asti olin miehelleni itsestään selvyys mutta kun tajusi että en olekkaan häntä varten alkoi mustasukkainen kyttääminen ja tuli takaisin.

Vierailija
12/13 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
13/13 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo kumma, että mies lähtee käveleen kun eukot on tuollaisia kylmiä laskelmoivia kantturoita!!!

Mutta en nyt tarkoita sinua ap:) VOIMIA!!!