Olen niin tylsä, en erikoinen.Oletko sinä hyvin tylsä tyyppi,en tarkoita tylsämielistä.
Päivät kuluu samojen rutiinien hoidossa,sen kummemmin muiden asioita miettimättä.
Kommentit (6)
aikalailla just tommonen ja se on mulle tosi ok. mies asiasta joskus häiriintyy, mtta sekään ei häiritse mua :)
jos joskus teenkin jotain vähemmän tylsää, kaipaan senkin ajan takaisin tylsään elämääni.
Olen alkanut viime vuosina tajuta, että olen varmaan monien mielest tylsä hissukka ja jopa vähän nipo. Olen vieraammassa seurassa aika ujo, en paljon juttele - siitä tuo hissukkamaisuus.
En ole oikeastaan lainkaan spontaani, minua ei yleensä naurata samat jutut kuin muita jne. Toisaalta en ole siinä mielessä jäykkis, etten osaisi esimerkiksi nauraa itselleni, mutta jotenkin olen vaan sellainen... tylsimys.
tylsämielinenkin.
Syön, makoilen sohvalla ja katselen telkkua. Harrastan pihapensaiden ja ruohon leikkausta. Lumen kolaamista talvisin. Syksy lemppariaikaa, saa harvoida monta kertaa päivässä.
hyvin tylsä ja tavallinen, ja pidän siitä. Ei tässä tavallisuudessa mitään vikaa ole, tästäkin voi nauttia.
että outo.