VEROTTAJA!!!!
Minulla ja miehelläni sama työmatka ja samatyöpaikka, mutta kuljemme eri autoilla. Minun matkakulu vähennykset hyvälättiin!!!
Miten sitten pariskunta, jolla on sama työmatka eri työpaikka, saavat molemmat vähennykset?
Kommentit (5)
siihen pätevä syy (esim. eri työajat tai lasten hoitoon vienti / haku), niin tehkää valitus. Jos perustelu on tarpeeksi hyvä, niin menee varmasti läpi. Eri asia on sitten, jos oikeasti käytätte samaa autoa.
Ikävä kyllä kunnilla voi olla hyvinkin erilaiset toimintaperusteet näissä verotusasioissa. Jos pystyt perustelemaan hyvin, miksi kuljette eri autoilla, vähennyksesi voi varmasti mennä läpi.
Millä tavalla perustelitte sen, että molempien pitää kulkea erikseen omalla autolla? Onko eri työvuorot?
Lasten hoitoonvienti ei kelpaa syyksi, se on erikseen mainittu jossain täyttöohjeissa. Ei myöskään se, että työssä tarvitsee omaa autoa.
Halvin mahdollinen hyväksytään, ja olisko teidän kohdallanne oma auto+ lisämatkustaja yhdessä autossa?
Minulla ja miehelläni sama työmatka ja samatyöpaikka, mutta kuljemme eri autoilla. Minun matkakulu vähennykset hyvälättiin!!!
Miten sitten pariskunta, jolla on sama työmatka eri työpaikka, saavat molemmat vähennykset?
Minä virastoajan puitteissa ja tekee niin pitkää päivää kun tarvitaan.