Voi vee miten olen ylpeä itsestäni!
Kun ei kukaan muu kehu niin kehun itseäni siitä, miten olen nuo lapseni jaksanut hoitaa. Miten teen terveellistä ja monipuolista ruokaa, miten jaksan leipoa usein, miten siistinä pidän kodin, miten jaksan viedä lapsia kerhoihin ja uimaan ja kavereille. MIten olen saanut opetettua heille käytöstapoja ja muiden huomioimista, mutta myös ryhmässä oloa ja oman vuoron odottamista. MIten olen jaksanut askarrella ja tehdä majoja ja pitää heille "muskariakin" :D
Olen hyvä äiti! Ja tästä onkin hyvä palata työelämään uusien haasteiden pariin. Ei tullut takapuolta leviteltyä kotiäitivuosina, vaan olin aktiivinen, unohtamatta leppoisia kotipäiviä, ihania päiväreissuja toisiin kaupunkeihin jne.
Oikein hyvältä, olet varmasti hyvä äiti!
Itsellenikin on tärkeää mennä lasten ehdoilla, ja kun pienempi on vasta vuoden, niin hän kaipaa vielä paljon syliä...
Minulle kodinpito tiptop kunnossa ei ole niin tärkeää, ja eineksiäkin syömme pari kertaa viikossa. Käytän ylijäävän ajan käsityöharrastukseeni ja liikuntaakin pitää ehtiä harrastaa välillä ilman perhettä.