Syön vähintään yhden suklaalevyn päivässä.
Syön jokaisen ruoan + mussutan koko ajan jotakin. En liiku juuri ollenkaan. Arvaa paljon painan?
Kommentit (10)
joo, hyvät geenit on mullakin. 56kg painan. :)
-ap
on hyvät geenit. haluaisin n.5kg painoa lisää.. 173/53... ei vaan oo ruokahaluja :) sekä hyvä että huono juttu..
suklaalevyssä on yli 1000 kaloria.. jos syön levyn päivässä, muuta ei teekkään sitte mieli :)
näy edes laihana finninaamana? Epäreilua.
finnejä eikä reikiä. Pidän hygieniasta hyvää huolta.
-ap
Olin itse samanlainen, Vaan kun ikää tulee 35-v niin loppuu useimmilta päivittäinen suklaan mussutus ellei halua painaa 80 kg :)
Tietää ikäsi ap? Olet varmaan läpipaskoja. Kannattaa tarkistuttaa kolestroliarvot.
Itsellä Bmi19, herkuttelen surutta tällä hetkellä, koska vielä imetän 8x vrk.ssa. Luulen että saan alkaa urheilemaan enemmän ja vähentää herkkuja kunhan imetyskin vähenee....
28v ja kolesteroliarvot kunnossa. Ehkä sitten kuulun enemmän tuohon läpipasko- kategoriaan.
-ap
kun tää aloitus näkyy koko ajan. Pakko lähteä kohta suklaalevyostoksille.
Vierailija kirjoitti:
Olin itse samanlainen, Vaan kun ikää tulee 35-v niin loppuu useimmilta päivittäinen suklaan mussutus ellei halua painaa 80 kg :)
Vanha ketju mutta sattui silmään. Minä painan kylläkin 99 kg enkä 80, päivittäin joko suklaata tai karkkeja. Liikun toki.
ja painat 58 kg :)