Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mikä kappale, auttakaa?
21.08.2012 |
Sanat menee jotenkin näin; Anna minun mennä, muuten koskaan lähde en ja elän aina epäillen.
Tiedän, että kaiken tämän jälkeen, jäljelle jää vain kaksi liekki, hädin tuskin kytevää.
Esittäjä on paula koivuniemi, mutta mikä on kappaleen nimi?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Biisin nimi on ... mikäs muu kuin "Anna minun mennä" :D Spotifysta löytyy. Tylsän illan iloksi kirjoitin sanat tähän, huonon kuulon takia voi olla kirjoitusvirheitä ;)
"En usko että jaksan enää, luulen niin, vaikka sanoin sadat kerrat aiemminkin näkemiin. Nyt vain tuntuu, että pitkän polun päähän tultu on, enkä väitä etten oisi onneton.
Tätä on vain, pahus sentään,kuitenkin niin vaikeaa, päätöksistä huolimatta, lopettaa.
Anna minun mennä,älä kutsu takaisin. Älä suostuttele intohimoisin suudelmin. Anna minun mennä, muuten koskaan lähde en. Ja jos jään, elän aina epäillen.
Mä haukun niin kuin hullu koira unissaan, enkä aio niellä valheitasi enää milloinkaan. Tiedän, että kaiken tämän jälkeen, jäljelle vain jää, kaksi liekkiä, hädin tuskin kytevää. Kuitenkaan ei muuta tietä ole olemassakaan, kun on tultu tähän hetkeen haikeaan.
Anna minun mennä,älä kutsu takaisin. Älä suostuttele intohimoisin suudelmin. Anna minun mennä, muuten koskaan lähde en. Ja jos jään, elän aina epäillen.