Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mikä on pahin/raain murhajuttu minkä oot kuullu?

Vierailija
21.08.2012 |

Kommentit (103)

Vierailija
1/103 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa, aivan järkyttävää. Tämä ja baby Brianna. Ei voi käsittää. Ja joku väittää, ettei ihminen voi olla läpeensä paha. Miten kukaan voi tällaisen jälkeen uskoa jumalaan, joka antaa viattomien lasten kärsiä.

Vierailija
2/103 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa, aivan järkyttävää. Tämä ja baby Brianna. Ei voi käsittää. Ja joku väittää, ettei ihminen voi olla läpeensä paha. Miten kukaan voi tällaisen jälkeen uskoa jumalaan, joka antaa viattomien lasten kärsiä.

tuohon edelliseen viestiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/103 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin tuossa baby Briannan tapauksessa, miten sairas maailma voi oikeasti olla.. Siinä, oliko isä vai joku muu niistä kämpillä olijoista, oli vaippaa vaihtaessaan kietonut sormensa ympärille talouspaperia ja työntänyt sormensa Briannan aunukseen. Siis mitä?! Mitä ihmeen kicksejä voi aikuinen ihminen tuollaisesta saada? Anteeksi, mutta se teki kaikkein vihaisimmaksi, vaikka oli se baby Briannan kohtelu kaikin tavoin sairasta..

Vierailija
4/103 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen Tuiskulan koulua käynyt. Meillähän oli kans jo sillon 80-luvun alussa se tapaus missä isä yritti tappaa vaimonsa ja lapsensa, onneksi selvisivät hengissä. Isä oli jättänyt lääkkeet ottamatta..

Vierailija
5/103 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen Tuiskulan koulua käynyt. Meillähän oli kans jo sillon 80-luvun alussa se tapaus missä isä yritti tappaa vaimonsa ja lapsensa, onneksi selvisivät hengissä. Isä oli jättänyt lääkkeet ottamatta..

Tosin olen syntynyt 81, että silleen :)

Itse kävin Koiviston a-a:ta, ja se veli ja sisko asuivat ihan koulun lähellä.

PS: olen entinen Kurikkalainen, muutin 30 km päähän muutama vuosi takaperin. Markkinoita kyllä jäi kaipaamaan, ei meidän vastaavat ole samanlaisia :D

Vierailija
6/103 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

80-l usassa äiti ampui kolmea lastaan harkitusti. Näistä 2 selvisi (vammautuivat pahasti), 1 kuoli. Tässä oli karmivaa se, että oli niin kylmäverinen, oli ihan suunnitellusti ampunut lapset ja sitten ajanut ensiapuun kertoen että joku vieras mies oli pysäyttänyt auton ja ampunut. Väitti ampuneen häntä itseäänkin( käsivarressa, ei vaarallinen haava). Tarinaa alettiin pian epäillä, tarina ei ihan täsmännyt, äidin käytös ihmetetytti. Ja mm eloonjääneen lapsen pulssi hyppäsi hurjiin lukemiin äitinsä nähdessä.

Motiivina oli päästä lapsista eroon miehen vuoksi. Äiti ei tunnustanut, todisteita oli mutta ei tarpeeksi. Olisi ehkä jäänyt tuomiotta, jollei vanhempi henkiinjääneistä olisi voinut todistaa( tällä meni muistaakseni aikaa, ennenkuin puhekyky palautui).

En nyt muista nimiä, ehkä jokin muu muistaa. On minusta karmivampi kuin monet muut lapsenmurhat, kylmäverisempi. Äiti ei ollut psykoottinen tms, ei osoittanut katumusta.

Vierailija
7/103 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja baby P ja baby Brianna.....*itkee*

Vierailija
8/103 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa mies murhasi vaimonsa, kaivoi sydämen ulos ja kijoitti verellä seinään "Rakasta perhettäsi".

Vierailija
9/103 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska olen aika herkkä mitä tulee lasten tappamisiin. Kamalin mitä olen joskus lukenu on Baby Briannan tapaus.

Voi kunpa en olis sitä ikinä lukenut.

Vierailija
10/103 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheenisä puukotetaan kotonaan kuoliaaksi perheen ollessa kotona. Äiti toteaa heti murhan jälkeen, että he muuttavat Turkuun ja unohtavat koko jutun.

Ulvila.

Vierailija
11/103 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko tämä pyhäselän juttu se, missä isä yritti ensin tappaa vaimonsa (joka pääsi pakoon) ja tappoi sitten tyttärensä ja väitti myöhemmin, että oli nähnyt lapsella vaimonsa kasvot?

Vierailija
12/103 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni paloittelusurmat jossa ruumis tungetaan matkalaukkuun.

Vierailija
13/103 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut yks mikä on syöpynyt mieleen ikuisiksi ajoiksi on Jammun tappamat 2 pikkutyttöä.

Ehkä sekin vielä lisäs sitä että olin itse saman ikäinen, kuin nämä tytöt silloin aikanaan kuollessaan, että se jotenkin kolahti itselläni pieneen mieleen.

Vierailija
14/103 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

baby b

baby grace

Vierailija
15/103 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelen sitä tapausta Englannissa, kun kaksi n. 10-vuotiasta poikaa tappoi 2-vuotiaan. Olivat hakanneet rautatangolla ja tehneet ties mitä ja lopuksi jättäneet junanraiteille. Oksettaa kun ajattelenkin.

Vierailija
16/103 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuoren tytön mustasukkaisuusmurha ehkä pari vuotta sitten.

Vierailija
17/103 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelen sitä tapausta Englannissa, kun kaksi n. 10-vuotiasta poikaa tappoi 2-vuotiaan. Olivat hakanneet rautatangolla ja tehneet ties mitä ja lopuksi jättäneet junanraiteille. Oksettaa kun ajattelenkin.

myös mieleen, koska itse oon saman ikäinen kuin ne silloin hyvin nuoret murhaajat.

Vierailija
18/103 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jessica lunsford

Vierailija
19/103 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en muista milloin, mutta joitakin vuosikymmeniä sitten. Jotenkin vaan niin erityisen elloja.

Vierailija
20/103 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies laittoi vaimonsa elävänä johonkin uuniin ja muurasi luukun kiinni. Heidän poika tajusi tapahtuneen vuosien (ehkä kymmenienkin) jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi