Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttääkö ketään muuta sanat "panostaa" ja "satsata" kun oikeasti tarkoitetaan törsäämistä?

Vierailija
21.08.2012 |

Esim. lause "satsaan laadukkaisiin asusteisiin" on minusta vain niin huippuärsyttävä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin jos puhutaan "sijoittamisesta" kun törsätään kulutustavaroihin niinkuin nuo vaatteet ja autot.

Vierailija
2/7 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ajattelee vilpittömästi hankintaa satsauksena tai panostuksena, sinulle se sama juttu merkitsee törsäämistä.

Aika vaikea kuvitella että esim. itse sanoisin että tänään törsäsin lapseeni, kun oikeasti koen että kivan jutun ostin lapselle, ja haluan panostaa heihin.

Sanat kuvaavat sisäistä maailmaa. Ei kukaan sano "vihaan sinua" kun haluaa sanoa " rakastan sinua"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne blogistit ja tutut sanoisi, että tänään törsäsin sikana kun ostin uuden huippukalliin sohvan tai merkkilenkingin, niin silti teitä vi***aisi! Kateelliselle kun ei vain voi olla mieliksi. Aina löytyy kateudenkohteesta joku ärsyttävä syy itselle vihata ja ärsyyntyä.

Vierailija
4/7 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auto, kulutustavarat eli telkut ja kodinkoneet ja jopa lapsen hiekkislelut ovat omaisuutta. Uskomatonta kuinka köyhä kansa huijaa itseään muka omistamalla jotain, jonka arvo vaan laskee laskemistaan tai niillä on korkeintaan käyttöarvoa, ei minkäänlaista jälleenmyyntiarvoa. Minulla omaisuus on jotain, joka tuottaa lisää varallisuutta eli positiivista kassavirtaa.

Ei ihme, että osa meistä on varakkaita ja toiset ovat ikuisessa pikavippi-, riittääkö 20 euroa viikoksi-, lapseni lapioa ei saa lainata-kierteessä.

Vierailija
5/7 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kännykkää, televisiota, digiboxia, pyykinpesukonetta, autoa, polkupyörää, vaatteita, huonekaluja, cd:tä, MP3 soittimia?

Mitä ihmeen jeesustelua tuo sinun kommenttisi on?? Itselläsikin varmasti löytyy suurin osa edellämainituista asioista.

Minulla on edelliset asiat, ja lisäksi omistusasunto, ja oma velaton järvenranta mökki, ja vielä sijoitusasuntoja yksiö Hgissä. Enempää en tässä elämässä tarvi.

Tiedoksi sulle, että mitään omistamaasi asiaa et haudantaakse saa. Elä ja anna toistenkin elää.

AV:n ikisuosikki haukkumakohde on se toisten "omaisuus" vai mikä helvetti törsäyksenobjekti se teille sanamuotona nyt onkaan. Mikä siinä toisten omistamassa niin vituttaa?

Vierailija
6/7 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 tässä. Mulla toki on monta noista, mutta mitään niistä en vahingossakaan pidä omaisuutena. Ne ovat käyttötavaraa, jolla ei ole juurikaan mitään arvoa.

Niin ja mua ei todellakaan v.tuta muiden omistama. Ihan vapaasti pitäkööt noita arvokkaina. Jos kuitenkin "investoi" tai "panostaa" telkkariin, niin lähes varmuudella pysyykin köyhänä.

Vierailija
7/7 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhät eivät voi panostaa mihinkään uusimpiin hifilaitteisiin, taulutelevisioihin, asuntoihin, autoon... Sosiaalisella luototuksella saavat just ja justa osamaksulla hankittua sen halvimman pesukoneen pieneen vuokrakerrostaloyksiöönsä.

Suurin osa köyhistä on kaupunkilaisia sinkkuja, ja tilastollisesti eniten niistä on miehiä.

Ota selvää ennenkuin tulet tänne heittämään tietoa.

Jotkut nuoret saattaa törsätä kun rahankäyttö ei hallinnassa mutta moni köyhä yksinhuoltaja ja työtön Kainuulainen ei todellakaan tuhlaa siihen viimeisimpään tekniikkaan tai autoon. Köyhille ei myönnetä edes osamaksulla mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi