Kuka antaa pillukarvojen kasvaa?
Ja kuka poistaa ne?
Eikö kukaan enää anna niiden olla valtoimenaan omassa valtakunnassaan, kuten ennen annettiin?
Kommentit (34)
joko on karvat, tai sitten on posliini. En ole posliini ja minulla kasvaa karvat.
Annan kasvaa. Tosin höylällä siistin bikinrajat ja saksilla leikkaan karat lyhyeksi. Mutta en ikinä ajelis posliinia.
et anna kasvaa. Se että leikkoo saksilla karvat lyhyeksi niin ei ole mitään "annan kasvaa" :D
En ole pystynyt siistimään kunnolla sitten rv 35 (ja nyt mennään jo rv 41), joten nyt olen antanut kasvaa. Bikinirajaa olen yrittänyt siistiä, mutta sekin on osottautunut vaikeammaksi kuin kuvittelin. Tavallisesti sheivaan kaiken pois noin kahden viikon välein.
Pari kertaa vuodessa intoudun lyhentelemään pisimpiä siitä häpyhuulten alueelta, miehen on mukavampi tehdä suuseksiä silloin. Häpykummun päällä saavat kasvaa rauhassa. Karvoitukseni ei ole kovin tuuhea mutta kasvavat pitkäksi kyllä.
ne kasvaa, paitsi niillä jotka on laseroitu. Posliineillakin _kasvaa_ karvat.
Miksi pillukarvat pitää lyhentää jotta iho paistaa läpi eikä siten näy enää tummaa kolmiota kunnolla? Sehän on aikuisen naisen yksi merkki, kaunis sellainen.
joko on karvat, tai sitten on posliini. En ole posliini ja minulla kasvaa karvat.
Annan kasvaa. Tosin höylällä siistin bikinrajat ja saksilla leikkaan karat lyhyeksi. Mutta en ikinä ajelis posliinia.
et anna kasvaa. Se että leikkoo saksilla karvat lyhyeksi niin ei ole mitään "annan kasvaa" :D
folliculiittiin. Ärsyttävä vaiva, joka ei parane kunnolla vaikka en ole sheivannut nyt kahteen vuoteen. Se on tosin kyllä nyt lievempi, kun karvatuppeja ei ärsytetä, mutta ei mitenkään kokonaan parantunut vaiva. Jos olisin tiennyt tuosta taudista silloin, kun aloitin niin olisipa saanut jäädä aloittamatta.
Tuosta tiedotetaan liian vähän. Älytön vaiva ihan turhasta. Toivottavasti pääset eroon!
vaikka uimahallissa varmaan luulevatkin mua posliini-av-mammaksi :)
Olen vaalea ja hentohiuksinen, alapäässä kasvaa muutama hento kullanvaalea haiven. Eivät peitä näkyvistä yhtään mitään vaan vako vilkkuu :D
En näe niitä "karvoja" itsekään kun peilistä katson.
En ajele myöskään kainalokarvoja, siellä on myös ne kaksi kullanväristä ristissä kummassakin kainalossa. Joskus jos oikein villaannun, saatan nyppästä yhden veks.
Sääret ajelen vain kesäisin, karvat on siellä sen verran tummat jostain syystä, vaikkei mikään turkki olekaan.
ne kasvaa, paitsi niillä jotka on laseroitu. Posliineillakin _kasvaa_ karvat.
Muut varmaan tajusivat, mistä puhutaan.
Siistin toki bikinirajat ja saksin karvoja vähän lyhyemmiksi.
turha teidän on väittää, että ne istuvat alkkareissa kuin tauti. Eihän kukaan aja säärikarvojakaan sen takia, että ne kutisevat, vaan sen takia, että näyttää tyhmältä jos sääret ovat kuin karvaisella äijällä. Just just, kun sun päätä ei kutita koskaan, niin mun pitkät pillukarvatkaan eivät voi kutista...
ja tosiaankin näyttäs tyhmältä ne karvat. Mutta pillu paljaana mä en kylillä pyöri.
ei pyöri pillu paljaana kylillä, niin älkää pöljät kiljuko kurkku suorana, että alapään sheivaus on väärin. Se on jokaisen henk.koht. päätös kuinka karvainen haluaa olla.
Miksi pillukarvat pitää lyhentää jotta iho paistaa läpi eikä siten näy enää tummaa kolmiota kunnolla?
alapäitten kanssa. Niin kamalia sheivauksen jälkeisiä tulehduksia ja karvojen sisäänkasvamisia olen nähnyt, että ikuna en itse sheivaa... Leikkailen vaan joskus
Nyt vahalla poistoa on tullu tehtyä 10v melko putkeen. Kaksi raskauttakin siinä on välillä ollut ja tällä toisella odotusajalla kävin kosmetologilla sokeroitavana. Jotenka ei ollut huolta karvanpoistosta silloinkaan.
T:"epähygieninen rämemajava, joka iljettää kanssasisariaan uimallissa"