tulipas kallis työpaikan tyhyt päivä kun piti hankkia passi
tallinnaan suunniteltu reissu ja pakko olla passi kun ei muuta henkilökorttia ole (ajokortti ei käy),lähemmäs satasen keikka
Kommentit (28)
No eikö passi nyt ole jokaisen ihmisen perusvaruste, lapsellista syyttää siitä työpaikkaa!
"kehtaa" jäädä töihin kun kaikki muut osallistuu,tuli vaan pahaan saumaan kun on pojan rippijuhlat ja muuta isoa menoerää tulossa.Musta tyhy-päivää miettinyt ryhmä olisi voinut järjestää jotain mistä ei tule lisäkustannuksia.
ap
Musta tyhy-päivää miettinyt ryhmä olisi voinut järjestää jotain mistä ei tule lisäkustannuksia.
ap
Mä taas näen asian niin, että ihan oletuksena jokaisella ihmisellä on passi, että se ei ole TUON PÄIVÄN lisäkustannus. Aivan kuten ihmisellä täytyy olla kengätkin, eikä se ole lisäkustannus kun ne pitää olla että voi kävellä töihin...
olen ollut viimeksi ulkomailla 10v sitten ja uutta matkaa ei ole suunnitteilla
ap
sellaista mahdollisuutta ettei jollain olisi passia. Tuntuu itsestänikin niin oudolta ajatukselta, itse kun tykkään reissata ja paljon.
Mutta ap:lle, jos et kehtaa jäädä töihin niin sitten ei muuta kuin passin hankintaan ja nythän voit sitten samalla avartaa maailmaasi ja tehdä vaikka samalla vaivalla muutaman muunkin reissun. :)
Työnantajan kuuluu kustantaa KAIKKI matkaan liittyvät kulut.
Passia ei katsota matkaan liittyväksi kuluksi, koska sitä voi käyttää 5 vuotta muihinkin matkoihin, se ei ole ainoastaan tätä reissua varten.
tyhyihin jos joudun itse kustantamaan jotain tai normi työaika ylittyy koska en saa siitä ylityötunteja.
Olen ihan rehellisesti töissä sen päivän.
Totta,turha järjestää tuollaisia reissuja.
Kun työntekijät on niin kiitollisia.
Hukkaan menee firman rahat kun porukka vikisee, että pitää hankkia passi.
Kannattas vaan pysyä siellä Impivaarassa ja vuoleskella voiveitsiä aitanhämärissä.
tallinnaan suunniteltu reissu ja pakko olla passi kun ei muuta henkilökorttia ole (ajokortti ei käy),lähemmäs satasen keikka
Ja sanoi ettei lähde, jos työnantaja ei maksa passia. No, ei suostunut.
Talouspäällikkö sitten ilmoitti ertä rahaa onkin vähän enemmän ja lähdettiin Lontooseen. Periaatten takia työntekiä jäi kotiin ja meni töihin arkipäivänä. Me muut lähdettiin Lontooseen ja saatiin vielä päivärahatkin.
Mieti, nyt voit käydä esim siellä Tallinnassa uudestaan.
joten ei se passia mua paljon muuten ilahduta
ap
olisin jäänyt töihin,jos ei muuten käyttöä passilla. En ainakaan itse lähtisi siksi, että muut lähtevät. Hitoo jos ei ole muuta käyttöä passilla ja rahasta tiukkaa, niin en todella ostaisi mitään passia työpaikan illanvieton takia!! Että musta aivan turha valittaa, jokainen tekee omat päätöksesnsä
mulla ei ole rahaa matkustella, joten ei se passia mua paljon muuten ilahduta
ap
virallista henkilöllisyystodistusta nyt kaikki tarvitsee ja sitä on helpompi kantaa mukana kuin passia.
Ja noille päiville osallistuminen on käsittääkseni vapaaehtoista.