Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auttaako anoppisi/aitisi/ystavasi poydan korjauksessa/ kattamisessa tai kahvin keitossa/ruuan laitossa...Haluaisitko edes apua?

Vierailija
27.11.2005 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmiten haluan tehdä kaiken itse, mutta jos minulla on samalla lapsi sylissä tms. niin mielelläni vastaanotan apua.

Vierailija
2/8 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja noin toimii meillä tosi hyvin.äidin avun otan kiitollisena vastaan,toisilta en odota apua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos olen anoppilassa useamman päivän niin sitten autan joka askareessa paitsi tervetulokahvien kattamisessa.

Vierailija
4/8 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sitten saa kerätä loppuruoat kanssani omille paikoilleen. Jotenkin vaan tuntuu, että on helpompaa tehdä itse kuin opastaa jotakin koko ajan, missä mikin on. Mies riittää pöydänkattaus-/raivausapuna, tiskikoneen täyttäjänä ja kahvinkeittäjänä. Toki esim. jouluna on ihan kivaa, että joku tuo jotain ruokia mukanaan, ettei tartte kaikkia itse laittaa, mutta keittiössä riittää ihan oma porukka.

Vierailija
5/8 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ollaan anoppilassa, tehdään anopin kanssa yhdessä ruokaa tai leivotaan ja siivotaan jäljet yhdessä, näin me vietetään aikaa yhdessä siinä samalla rupatellen. Kivaa on!

Vierailija
6/8 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään ovat onneksi ruvenneet kysymään, tarvitsenko apua, koska yleensä en sitä tarvitse.

Vierailija
7/8 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä pidä siitä yhtään. Siksi mm. en kutsu edes kylään kuin pakon edessä. On vielä kauhea siivoamaan. Ja kuvitelkaa, appiukko kaivaa itsenäisesti imurin kaapista, jos en ehdi kieltämään!!!! Minä otan sen aina itseeni, vaikka ei kai tarvitsisi. Hyvää hyvyyttään yrittää, kai.

Vierailija
8/8 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

on parempi näin, koska hänen on lähes mahdotonta ymmärtää, että muut ihmiset voivat tehdä asioita eri tavoin kun hän itse JA on kyse korkeastikoulutetusta, " fikusta" nuorehkosta anopista. pitäisi siis ymmärtää, mutta ei

äitini auttaa, vieraat eivät auta

myös tutuillani on sama periaate, että anopit ei miniän kotiin koske. En muutenkaan kaipaa häneltä " apua"