Apua, neuvoja vauvan hoitoon yksikätisenä
Hei,
Olisin kysellyt, että onko täällä ketään toista vähän vastaavanlaisessa tilanteessa kuin minä. Tai sitten kellä olisi hyviä vinkkejä miten "pärjätä" yksikätisenä vauvan kansa. mm.mitkä vaunut saa yhdellä kädellä kasaa ym.
Olen esikoista odottava 27 vuotias ja olen ollut autokolarissa monta vuotta sitten ja sen seurauksena minulla on kyllä molemmat kädet, mutta vain vasen toimii.
Kaikki neuvot ovat tarpeen.
Kommentit (3)
En tiedä, luetko tätä enää, mutta täällä olisi toinen "yksikätinen" äiti. Minulla on tällä hetkellä reilun vuoden ikäinen poika. En oikein tunne tätä foorumia, voiko täällä lähettää esim. yksityisviestejä? Näin olisi ehkä mukavempi keskustella, jos haluat!
kiitos että vastasit ...jaa ja testi hävis saman tien...eli mä laitan mun sähköpostiosoitteen niin laitatko meiliä mulle.
kiva huomata kuin moni on lukenut, mutta suuri pettymys ettei kukaan ole vaivautunut vastamaan mitään. Toden näköisemmin moni on lukenut pelkästään uteliaisuuttaan tämän.
Olis kiva kuulla kellä esim. On jo lapsi et mitkä vaunut on ja onko mitään mahiksia saada yhdellä kädellä kasaa jne.
Tiedän että tulen pärjäämään vauvan kanssa hyvin, pystynhän mä leipomaan vaik mitä jne. Silti olis kiva kuulla mitä pitäis ottaa huomioon ym.
Toivon kovasti myös kaksosia, mut jää nähtäväksi, moni ellei kaikki pitää varmasti mua hulluna ehkä olenkin mut haaveita saa olla kaikilla :)
ja siitä tulen olemaan happy, et mun lapsen ei tarvii tuijotella erilaisia ihmisiä kun on tottunut elämään sellasessa, kummitytöt on jo hyvä esimerkki.