Miksi monille miehille on ihan sama millaista naista ne panee?
Monet komeat ja ihanat miehetkin ottavat ihan millaisia tahansa naisia. Ei mitään tasoa.
Kommentit (36)
On hykerryttävää että jotkut ihmiset katselevat nenän vartta pitkin toisia ja lajittelevat heitä "tasoihin" Me kaikki tietenkin jotenkin arvostelemme toisia. Emme vain puhu niistä ääneen. Minä omalta kohdaltani taas lajittelen selkeästi tasoista ajattelevat ihmiset alimpaan "dont waste your time" luokkaan.. se vain latistaa jopa kiihottumisenkin joten ei vain onnistu :) Se että olet kaunis ei todellakaan vie sinua parhaaseen luokkaan. kertapanoksi saatat päätyä keskivertoa useammin tällä kriteerillä tietenkin, mutta ihmisissä on niin paljon erilaisia ominaisuuksia mitä ei katsomalla edes näe. (jos näkee niin onhan se aika tylsä ihminen) Pitkissä empiirisissä tutkimuksissa kauniilla naisella on ihan samanlainen värkki kuin niillä muillakin paljon mielenkiintoisemmilla naisilla on ollut jos mietitään vain sitä panemistouhua. Se että sinne pesälle haluaa toisenkin kerran tai "varata" ihan omaan käyttöön kirkollisella sopimuksella tarvitaan tosiaan sitten sitä muuta kuin pärstäkerroin.
mieheni on monesti sanonut,että voi luoja jos muut miehet tietäis millainen munansyöjäpillu tuolla jalkojesi välissä on,niin ne tulis ja veis pois. Olen nimittäin ihan tavallisen näköinen,meikkaamaton keski-ikäistyvä nainen, mutta niinkuin miehenikin on huomannut, pimppini on loistokunnossa :D
Ja se sisäinen viisaus löytyä. Mitä sillä ulkonäöllä tekee, jos sisältö on täyttä paskaa?
Ihan sama kun jälkeläisiä voi tehdä niin paljon, että kyllä ainakin yhdestä tulee voittaja. Naiselle seksikumppanit (=lapset) ovat paljon suurempi sijoitus
Naiset ovat niitä joita isketään. Tästä syystä kauniit naiset yleensä tietävät, että heillä on varaa vaatia paljon.
Jos kauniin naisen saa kiinnostuneeksi, niin he heittäytyivät yleensä passiiviseksi ja olettavat miehet tekevät kaikki työt. Ovat varmaan tottuneet siihen, että heidän kauneuttaan palvovat miehet ovat siihen valmiita. En kestä yhtään sitä miehiä kohtaan välinpitämätöntä asennetta mikä heistä huokuu lähestyviä miehiä kohtaan. Monet heistä ovat tottuneet käyttämään miehiä ja kauneutta hyväkseen. En halua sellaista naista vaimokseni.
Tavalliset naiset ovat parempaa juttuseuraa, eivät ole itseään täynnä. Eivät ole kyllästyneitä lähestyviin miehiin ja ovat valmiita tasapuoliseen suhteeseen siinä missä kaunis haluaa olla viihdytettävänä.
Kaunista on kiva katsella, mutta tavallisen kanssa on kiva elää. Toki kaunis nainen hyvällä luonteella olisi parasta mitä voisi saada. Todellisuudessa miesten ylenpalttinen huomio tai itsetietoisuus omasta kauneudesta vaan sattuu pilaamaan luonteen monelta.
Monet komeat ja ihanat miehetkin ottavat ihan millaisia tahansa naisia. Ei mitään tasoa.
Onko J.Tuksu the Great eksynyt palstalle? :-D
En ole tavannut yhtäkään miestä, jolla ei olisi ollut kriteerejä naiselle. Ne eivät ehkä ole olleet samat kuin minulla, mutta olemassa kuitenkin. Sä et vaan arvosta niitä juttuja, mitä ne hyvät miehet niissä kamalissa naisissa näkee.
Enkä minä ole tavannut yhtään miestä, joka ei ole ollut valmis tinkimään ainakin osasta kriteereitä...
Voisikohan ollakin niin että sinä luulet olevasi tasokas, mutta todellisuudessa oletkin jotain ihan muuta ja ne kamalaa naiset onkin kaikkien muiden taulukossa tasokkaita? Kun kerran useasti on käynyt...
Yleensä ne pahimmat karmivuudet pitää itseään jonain taivaan lahjana maailman miehille!
Mun teoria on se, ettei miehet kestä täydellisiä naisia.
Jostain syystä se vika on aina miehissä, ei koskaan naisissa. Mitä jos vaikka lukisit, mitä täälläkin kirjoitetaan? Esimerkiksi tässä on hyvä vastaus:
Naiset ovat niitä joita isketään. Tästä syystä kauniit naiset yleensä tietävät, että heillä on varaa vaatia paljon.
Jos kauniin naisen saa kiinnostuneeksi, niin he heittäytyivät yleensä passiiviseksi ja olettavat miehet tekevät kaikki työt. Ovat varmaan tottuneet siihen, että heidän kauneuttaan palvovat miehet ovat siihen valmiita. En kestä yhtään sitä miehiä kohtaan välinpitämätöntä asennetta mikä heistä huokuu lähestyviä miehiä kohtaan. Monet heistä ovat tottuneet käyttämään miehiä ja kauneutta hyväkseen. En halua sellaista naista vaimokseni.
Lisäksi kauniit naiset ovat usein huonoja sängyssä. Näin ollen panoseuraa etsittäessä voi vaatimattomamman näköisestä mimmistä irrota reilusti parempi pano.
Jaa että miksi kaunis nainen on huono seksissä? Kiimainen mies on haltioitunut pelkästä ulkonäöstä eikä meinaa uskoa todeksi onneaan hivellessään kauniin naisen upeaa vartaloa. Sen vuoksi jannulle ei tule edes mieleen sanoa, että "voisitko lopettaa lahnailun", tai "älä hei käytä hampaita: se sattuu". Palautteen puuttuessa mikään ei ole motivoinut kaunista naista oppimaan paremmaksi seksissä.
Oma otantani ei tietenkään ole tilastollisesti kattava, mutta minulla juuri ne kauneimmat ovat olleet kaikkein huonoimpia panoja. Mutta silti muistelen heitä kertapanoina erittäin mielelläni.
mitä vaan, oli muija sitten kuinka vastenmielinen tahansa.
Veikkaan kuitenkin, että suurin osa nai vain niitä edes kohtuullisen viehättäviä. Kaikkien ei tarvitse olla mitään kaunottaria, mutta jotakin viehättävää täytyy omata, jotta jaksaa edes panna.
Esim. tunnettu muotisuunnittelija Samu-Jussi Koski sanoi näin lehtihaastattelussa. Joten lienee totuus.
Oikeasti kun katsoo mun ikäluokassa ympärilleen (plus miinus 35), niin kaikkein kauneimmat ja hauskimmat naiset on vapaina. Kuka omasta tahdostaan, kuka ei, mutta juuri NE naiset, joita joka mies haluaa panna ja joiden kanssa jokainen haluaa jutella, viettää iltaa frendinäkin ja tehdä duunia ja jotka tunnetaan kivoina ihmisinä. Tämä siis Suomessa, ei päde britti-tuttuihini, vaikka tarkkailu-otanta mulla siellä pienempi, kun en ole asunut kun puol vuotta.
Ne oikeasti kauniit naiset kun ei edes rupsahda kuten tavallinen Mökin Miina, kun se on geenikysymys eikä mikään laihduttelu/jumppa/meikkipyttykysymys. Mulle tulee heti mieleen yksi tuttu muija, vähän mua vanhempi. Miespuolisen ystäväni hyvä frendi vuosien takaa. En tiedä mikä hänessä ei olis ihanaa. Ne paksut hiukset, ne ikuisesti nuoret kauniit kasvot ja silmät, se hymy, ne tissit, se perse, ne sääret. Aivan loistomuija fyysisesti ja helvetin luotettava ystävänä. Viimeisin mies hakkas sen mustasukkaisuuttaan, vaikka siihen ei ollut syytä, ei pettänyt, frendi sanoo olevansa varma siitä. Toinen tapaus sellainen pikkuinen kaunis ranskalaisen oloinen, supernaisellinen muttei siis tyhmä, samalla lailla kaunis joka paikasta, aviomies petti ruman, läskin kanssa. Mä korostan, että nää on hyviä myös tyyppeinä, loistomuijia.
Mun teoria on se, ettei miehet kestä täydellisiä naisia. Siis koulutus, menestys (mutta ei mikään ura-hirmu työnarkomaani määräilijä, siitä menee pisteet), ulkonäkö. SE, mistä aluksi ollaan ylpeitä, että kaverit kuolaa ja kun menee ravintolaan, niin joka miehen pää kääntyy. Lopuksi ne pettää tai hakkaa nuo naiset juuri siksi.
Ja miksen ite pokaa noita naisia? Minä oon varattu, kaunis tuontivaimo. Suomessa on kauniita naisia paljon, mutta usealla ikävä päällepäsmäri akkamainen luonne.
Parhaat on yksin ja lopulta joku ulkkari ne varmaan vie. Minä en tajua noita tapauksia.
Heti kelpaa täydellinen rouva, mitä täydellisempi sen parempi. Itsetunto kestää mennen tullen. Jos on mua älykkäämpi niin aina vaan paranee. Voisi joku täydellinen ystävätteresi löytää täydellisen miehen.
Oikeasti kun katsoo mun ikäluokassa ympärilleen (plus miinus 35), niin kaikkein kauneimmat ja hauskimmat naiset on vapaina. Kuka omasta tahdostaan, kuka ei, mutta juuri NE naiset, joita joka mies haluaa panna ja joiden kanssa jokainen haluaa jutella, viettää iltaa frendinäkin ja tehdä duunia ja jotka tunnetaan kivoina ihmisinä. Tämä siis Suomessa, ei päde britti-tuttuihini, vaikka tarkkailu-otanta mulla siellä pienempi, kun en ole asunut kun puol vuotta.
Ne oikeasti kauniit naiset kun ei edes rupsahda kuten tavallinen Mökin Miina, kun se on geenikysymys eikä mikään laihduttelu/jumppa/meikkipyttykysymys. Mulle tulee heti mieleen yksi tuttu muija, vähän mua vanhempi. Miespuolisen ystäväni hyvä frendi vuosien takaa. En tiedä mikä hänessä ei olis ihanaa. Ne paksut hiukset, ne ikuisesti nuoret kauniit kasvot ja silmät, se hymy, ne tissit, se perse, ne sääret. Aivan loistomuija fyysisesti ja helvetin luotettava ystävänä. Viimeisin mies hakkas sen mustasukkaisuuttaan, vaikka siihen ei ollut syytä, ei pettänyt, frendi sanoo olevansa varma siitä. Toinen tapaus sellainen pikkuinen kaunis ranskalaisen oloinen, supernaisellinen muttei siis tyhmä, samalla lailla kaunis joka paikasta, aviomies petti ruman, läskin kanssa. Mä korostan, että nää on hyviä myös tyyppeinä, loistomuijia.
Mun teoria on se, ettei miehet kestä täydellisiä naisia. Siis koulutus, menestys (mutta ei mikään ura-hirmu työnarkomaani määräilijä, siitä menee pisteet), ulkonäkö. SE, mistä aluksi ollaan ylpeitä, että kaverit kuolaa ja kun menee ravintolaan, niin joka miehen pää kääntyy. Lopuksi ne pettää tai hakkaa nuo naiset juuri siksi.
Ja miksen ite pokaa noita naisia? Minä oon varattu, kaunis tuontivaimo. Suomessa on kauniita naisia paljon, mutta usealla ikävä päällepäsmäri akkamainen luonne.
Parhaat on yksin ja lopulta joku ulkkari ne varmaan vie. Minä en tajua noita tapauksia.
Niitä kaikista upeimpia, kivoimpia ja uskollisimpia naisia petetään. Miesten itsetunto ei kestä täydellisiä naisia.
Erään upean ja täydellisen ystäväni mies petti tätä ja kun ystäväni romahti tapauksen tultua ilmi miehen kommentti ystävälleni oli että miltä tuntuu olla ihminen? Miesraukalla oli täydellinen vaimo, kaunis, älykäs, loistava kokki, uskollinen, hyvä äiti lapsille ja seksikin oli kuulemma loistavaa. Niin vaan ei mies kestänyt hienoa naista vaan vaihtoi tasoiseensa.
Eikä ole ainutlaatuinen tapaus tuttavissani.
Jos seksi toimii niin mies haluaa nähdä toistekin. So simple.
Mies kun joutuu kumminkin tekemään enemmän töitä sängyssä ja miettimään naisen nautintoa, kuin toisinpäin.
On hykerryttävää että jotkut ihmiset katselevat nenän vartta pitkin toisia ja lajittelevat heitä "tasoihin" Me kaikki tietenkin jotenkin arvostelemme toisia. Emme vain puhu niistä ääneen.
Minä omalta kohdaltani taas lajittelen selkeästi tasoista ajattelevat ihmiset alimpaan "dont waste your time" luokkaan.. se vain latistaa jopa kiihottumisenkin joten ei vain onnistu :)
Se että olet kaunis ei todellakaan vie sinua parhaaseen luokkaan. kertapanoksi saatat päätyä keskivertoa useammin tällä kriteerillä tietenkin, mutta ihmisissä on niin paljon erilaisia ominaisuuksia mitä ei katsomalla edes näe. (jos näkee niin onhan se aika tylsä ihminen)
Pitkissä empiirisissä tutkimuksissa kauniilla naisella on ihan samanlainen värkki kuin niillä muillakin paljon mielenkiintoisemmilla naisilla on ollut jos mietitään vain sitä panemistouhua.
Se että sinne pesälle haluaa toisenkin kerran tai "varata" ihan omaan käyttöön kirkollisella sopimuksella tarvitaan tosiaan sitten sitä muuta kuin pärstäkerroin.