Mitä teehdä, kun toinen mies flirttailee?
kysymys tulikin:D Eli mies joka kaveri flirtaa aina mua. Silmäripsejä räpsyttää kun pikkupoikaa :D
Kommentit (9)
Pysyn asiallisena. Inhoan flirttailua.
Hö! Sitäse oon mitä lukee siinä! Miksi kysytte??:D Mikä kysymykseen vastaus on sulta sitten??
Mitä teehdä, kun toinen mies flirttailee?
kysymys tulikin:D Eli mies joka kaveri flirtaa aina mua. Silmäripsejä räpsyttää kun pikkupoikaa :DKysymys tulikin otsikossa. :D Eli mies, joka on kaverini, flirttailee aina minulle. Silmäripsiä räpsyttelee, kuin pikkupoika.
Hö! Sitäse oon mitä lukee siinä! Miksi kysytte??:D Mikä kysymykseen vastaus on sulta sitten??Höh! Siinä se lukee aloituksessa. Miksi kysytte? ;
:D Mitä sinä vastaisit kysymykseen?Toisinsanoen: Opettele suomea AP.
Mikä ihme pätemisen tarve teillä kielipoliiseilla on? Jos ette osaa kommentoida yhtään mitään asiaankuuluvaa, menkää pois häpeämään omaa tyhmyyttänne.
Vastaus ap:n kysymykseen riippui siitä, onko sulla ensimmäistä miestä kotona. Jos on, sano sille toiselle miehelle, että "mikä räpsytyttää, mieheni on silmälääkäri, voisi vähän tutkia".
löytyy kylä koti ja mies ei hätää mutta tämä 15 v ollut kaverin on alkaanut firtata röyhkeänä vaan. Eronnut tyttönaisestaan noin kaksi kuukautta siiten jolloin alkoi tämä *räps räps räps* :D:D
Multa kysyttiin oonko känisä, EN OLE! Sen osaat lukeakin, eikö??XD
Tuttu hahmo 2+ "mitäs nyt" -palstalta.
jaa aa. Enpä ole mikään Venakko. Erehdyit kyllä.
Mä oon mä! :DD
kaukana miehestä, joka "räpsyttää pikkupoikaa".