Äippälomalla ja en kestä olla kotona, tää paikka ahdistaa mua! =(
Niin ihanaa kun lähden kävelylle tms mutta ai että kun pitäs palata takas kotiin, ahdistus alkaa jo kotimatkalla =(
kaupaan ei huvita mennä kun tiedän että sieltä pitäs ostaa koko perheelle jotain järkevää ja halpaa kun ollaan köyhiä kun kirkonrotat! Mua ei oo vaan luotu köyhäksi eikä asumaan keskeneräisessä omakotitalossa laiskan miehen kanssa anopin naapurissa!
En kestä tätä elämää!!!
Unelmani oli että saisin olla kotiäitinä pitkään, en kokonaan mutta osa-aika töihin sitten ä-loman jälkeen ja että talo olisi valmis ja mies olisi kiinnostunut liikunnasta niin kuin minä. Että ei tarvitsisi aina miettiä mikä lasku on pakko maksaa tästä tilistä ja missä kaupassa on parhaat tarjoukset. Ja siis raha ongelmat johtuivat miehen kaatuneesta firmasta =(
Mutta ei se elämä mene niin kuin suunnittelee.
Kommentit (3)
Sama arki sieltä palatessa sitten on vastassa. Jotakin mielestäni tarttee muuttua siinä arjessa ja asenteessa.
mun luottotiedot ja kaikki on mennyt sen takia...
Ei oikein voida muuttaa kun kukaan ei osta tätä paska taloa (monesti ollut myynnissä)
Kyllä mies on töissä mutta sille jää 1300€ käteen kuussa kun loppu menee ulosottoon, eipä sillä rahalla paljon julita kun lainoihin menee jo 900€, onneks auto on kohta maksettu ja menee enöö 650€ lainaan.
Mutta, öljyä pitäs tilata mutta milläs tilaat kun ei saa laskulle ja just ei löydy 1500€ ylimääräistä, sähkö, vesi, bensat kaikki niin kallista.
Lapsille pitää kuitenkin olla lämmintä vaatetta yms, onneksi isommat lapset saa koulussa ruokaa.
Olen niin vihainen miehelleni koska hänen töppäilyjen ja saamattomuuden ja typeryyden vuoksi firma kaatui.
ap
sun pitäis päästä lomalle. Voiko lapsia jättää anopin hoitoon viikonlopuksi?
Jos miehesi firma on kaatunut onko velat firman vai miehesi nimissä? Jos velat ei ole miehesi henkilökohtaisia, niiden ei pitäisi kohtuuttomasti rasittaa teidän taloutta. Onko miehesi saanut töitä?
Voisitteko myydä talon jossa asutte ja muuttaa edullisempaan asuntoon? Asumistukea saa myös omistusasuntoon kun tulotaso on riittävän matala.