Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

YT-neuvottelut hoitovapaalla

Vierailija
20.08.2012 |

Sain juuri ilmoituksen että työpaikallani alkaa yt:t. Olen hoitovapaalla osa-aikatyöstäni. Vähennystarve on kuulemma yhden osa-aikaisen tuntimäärä viikossa.

Mitenköhän nämä vähennykset lopulta menee? Vähennetäänkö usealta joitakin viikkotunteja, vai pistetäänkö yksi ihminen kokonaan pois? Lisäksi yksi ihminen on jäämästä pian eläkkeelle työpaikaltani, voisiko tuo kuittaantua sillä että hänen tilalleen ei enää oteta ketään?

Ottaa päähän, olen niin ollut innoissani odottamassa muutaman kuukauden päästä töihin paluutani ja nyt tuli tällainen uutinen :(

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain juuri ilmoituksen että työpaikallani alkaa yt:t. Olen hoitovapaalla osa-aikatyöstäni. Vähennystarve on kuulemma yhden osa-aikaisen tuntimäärä viikossa.

Mitenköhän nämä vähennykset lopulta menee? Vähennetäänkö usealta joitakin viikkotunteja, vai pistetäänkö yksi ihminen kokonaan pois? Lisäksi yksi ihminen on jäämästä pian eläkkeelle työpaikaltani, voisiko tuo kuittaantua sillä että hänen tilalleen ei enää oteta ketään?

Ottaa päähän, olen niin ollut innoissani odottamassa muutaman kuukauden päästä töihin paluutani ja nyt tuli tällainen uutinen :(

Sen takaa laki. Mikä tahansa muu ratkaisu tarkoittaa sitä, että voit haastaa työnantajan oikeuteen.

Vierailija
2/2 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhevapaan aikana ei voi irtisanoa, mutta se tarkoittaa vain että irtisanominen astuu voimaan kun perhevapaa loppuu. Ei hoitovapaalla oleva ole mitenkään erityisasemassa muihin nähden muuten. Valitettavasti en muuten osaa ap:n kysymykseen vastata.

Sen takaa laki. Mikä tahansa muu ratkaisu tarkoittaa sitä, että voit haastaa työnantajan oikeuteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan