Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meidän seksielämään tuli tauko minun..

Vierailija
20.08.2012 |

terveyteen liittyvästä syystä. Asialle ei mitään voinut ja olen yhä toipilas. Seksielämämme varmaan kyllä toipuu tästä koettelemuksesta, mutta aikaa se vie..

No, eilen sitten mieheni sanoi yhtäkkiä, että nyt hän ymmärtää miehiä, jotka pettävät. Kun ei saa seksiä pitkään aikaan, niin pistäähän se miettimään.

En asiaa sen kummemmin kommentoinut ja sanoin vain, että tilanne on nyt tämä, koita kestää.

Nyt sitten olen päivän miettinyt miehen sanoja ja mielessä pyörii ties mitä ajatuksia, että mies pettää :( Ei tämä tilanne minustakaan kiva ole, mutta minkäs teet.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kyllä se siitä rauhottuu!

Vierailija
2/21 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen raskaana ja saan seksin aikana niin paljon supistuksia, ettei siitä tule yhtään mitään. Varsinaista yhdyntää emme ole harrastaneet pariin kuukauteen, käsipeliä ja suuseksiä on kyllä ollut. Minulla on halut muutenkin ihan kuolleet tällä hetkellä, joten mua ei haittaa, miestä kyllä varmaankin... Toisaalta aina kun tästä on juteltu, hän on kertonut varautuneensa jo ennen raskautta siihen, että nyt on sitten tiedossa 9kk selibaatti :D

Silti tuntuu vähän ikävältä, kun itse ei tavallaan pysty harrastamaan seksiä. Tulee just sellainen olo, että mitä jos tuo toinen nyt kuitenkin touhuaa jotain selkäni takana... Miehesi huomautus oli kyllä harvinaisen tahditon, ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ehkä hän ei tarkoittanut sitä niin pahalla, ehkä halusi vaan korostaa sitä kuinka kaipaisi seksiä tms. Meillä on samanlainen tilanne ja minäkin kyllä loukkaantuisin jos mies tuollaista möläyttäisi. Olen kyllä välillä hoidellut hänet käsin tai suulla.

Vierailija
4/21 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäs siitä nokkiinsa ottamaan. Todellakin on niin että pihtaaminen saa käymään vieraissa. Jos pillu tai kulli on kortilla kotosalla voi tulla suuri kiusaus hakea sitä muualta.

Ei miehesi sanoma tarkoita että hän pettäisi. Kertoo vain ymmärtävänsä paremmin niitä pettäjiä mikä heitä on tilanteeseen ohjannut.

Mielestäni parisuhteeseen kuuluu seksi. Hyvä seksielämä auttaa pitämään suhteen kunnossa. Seksi ei aina kaikissa tilanteissa tarkoita yhdyntää niin kuin alottajan tapauksessa.

Toki parisuhteessa tulee kausia jolloin seksiä ei ole vaikea odotusaika (ei kokemusta, olen kolmen äiti)sairaudet. Ne ovat kuitenkin ohimeneviä.

Vierailija
5/21 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitat varmaan että YHDYNTÖIHIN tuli taukoa? Seksuaalisuus on niin paljon muutakin että varmasti saat miehen tyytyväiseksi kun vain viitsit yrittää.

Vierailija
6/21 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli keskenmenoriskin takia monen kuukauden "seksikielto" mutta kyllä pidin miestä kuitenkin hyvänä vaikka hän ei edes sitä mitenkään pyytänyt tai vaatinut.

Läheisyyttä kuitenkin oli ja kun pötkötin miehen kainalossa ja halimme niin oli ihan luontevaa hoidella mies käsin ja suulla.

Ihan omasta halusta ja itsellekin tuli hyvä olo kun sai tehdä omalle rakkaalle hyvää.

Vierailija
7/21 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäs siitä nokkiinsa ottamaan. Todellakin on niin että pihtaaminen saa käymään vieraissa. Jos pillu tai kulli on kortilla kotosalla voi tulla suuri kiusaus hakea sitä muualta.

Ei miehesi sanoma tarkoita että hän pettäisi. Kertoo vain ymmärtävänsä paremmin niitä pettäjiä mikä heitä on tilanteeseen ohjannut.

Mielestäni parisuhteeseen kuuluu seksi. Hyvä seksielämä auttaa pitämään suhteen kunnossa. Seksi ei aina kaikissa tilanteissa tarkoita yhdyntää niin kuin alottajan tapauksessa.

Toki parisuhteessa tulee kausia jolloin seksiä ei ole vaikea odotusaika (ei kokemusta, olen kolmen äiti)sairaudet. Ne ovat kuitenkin ohimeneviä.

Niin, onhan se toki pihtaamista, jos sairauden takia ei pysty yhdyntään. Mistä sen tietää vaikka ap hoitelisi miestä käsillä ja suulla, mutta kun sekään ei taida kaikille riittää.

Mutta ap:lla on kyllä harvinaisen hieno mies, hienosti tukee terveysongelmien kanssa kärsivää kumppaniaan.

Mutta kai se totuus sitten on totuus, mitä siitä nokkiinsa ottamaan. Muistanpa sitten itsekin joskus tulevaisuudessa nälviä ja vihjailla pettämisellä, jos miehellä alkaa olemaan iän tuomia potenssiongelmia, jotka vaikuttavat seksielämään.

Vierailija
8/21 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahastuisi yhdyntä tauosta mutta suuseksiin jos tulis taukoa niin sitten en tiedä mitä tekis. Meillä ainakin suuseksi on se pääseksi, yhdyntää joskus jos on menkat tai muuten halut poissa. Varmasti ei miestäs haittaa jos tilalle sais kunnon suuseksiä.

Vierailija
9/21 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja millainen "tuumailija" mies muutoin on?

yksittäistä kommenttia on niin vaikea mennä arvioimaan, kun ei tiedä, miten muutoin kommunikoitte. Omalta mieheltä tuollainen lause olisi todella outo, on sellainen siveyden sipuli, mutta naapurin mies voisi hyvin heittää lauseen, ja ei todellakaan tarkoittaisi, että on menossa pettämään vaimoaan. me nyt vaan ollaan niin erilaisia puheissamme.

minusta tuon voi ottaa myös kohteliaisuutena: mies KAIPAA todella paljon teidän seksiä, on siis hänestä hyvää ja hän tarvitsee sitä. minusta tuo ei pidä mitenkään päin sisällään sitä, että mies pettäisi. tuskin hän tuollaista sanoisi, jos olisi.

Vierailija
10/21 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmettelee, että eikö ap tosiaan kykene hoitelemaan miestään käsin tai suulla?

Vierailija
11/21 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole raskaana, vaan minut on leikattu. Olen kipeä ja toipuminen vie aikaa. Juuri nyt seksi ei millään saralla kiinnosta.

-ap-

Vierailija
12/21 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä itse tulkitsisi tuota noin. Tuohan oli aika neutraali kommentti, ei vihjaus vieraissa käymisestä. Ehkä mies toisaalta oppii arvostamaan seksiä paremmin kun joku pakollinen tauko tulee. Oppii myös tulkitsemaan omia tunteitaan ja vastaamaan niihin järjellä eikä impulsiivisella käytöksellä.

Meilläkin ollut taukoja erinäisten terveydellisten syiden vuoksi, mutta läheisyyttä voi olla muutenkin, eikä mies ole valittanut.

Vierailija
13/21 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole raskaana, vaan minut on leikattu. Olen kipeä ja toipuminen vie aikaa. Juuri nyt seksi ei millään saralla kiinnosta.

-ap-

Mitäpä jos mies ilmottaisi yhtäkkiä että nyt on kotityöt pannassa, sillä saralla ei kiinnosta mikään?

Vierailija
14/21 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap-

Mitäpä jos mies ilmottaisi yhtäkkiä että nyt on kotityöt pannassa, sillä saralla ei kiinnosta mikään?

Vierailija
15/21 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap-

Vierailija
16/21 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka vei häneltä mielenkiinnon seksiin noin 6kk. Hänen ei tehnyt mieli silti nuolla minua tai sormettaa. Halimme kyllä. Minusta ymmärrettävää...?

Miksi naisen pitää ottaa poskeen jos ei haluta? Mun ei ainakaan tee mieli ottaa poskeen jos en oo kiihottunut...

Vierailija
17/21 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap-

Vierailija
18/21 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä menee miehellä puolisen tuntia laueta suihinottoon. Jos ap:nkin mies on hitaan puoleinen, niin runkkailepa siinä sitten kipeän leikkaushaavan kanssa ikuisuus...

En kuitenkaan luule, että mies pettäisi. Jos suunnittelisi sellaista, niin ei taatusti ääneen pohtisi tilannetta. Eiköhän ollut vain melko neutraali kommentti liittyen seksinkaipuuseen.

Vierailija
19/21 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni on tehty 3 genitaalialueen leikkausta kahden kuukauden sisällä, jolloin emätinseksi oli täysin kielettyä. Ongelmaa meillä aiheutti se, kun yritin tyydyttää miestäni käsillä ja suulla, kiihotuin siitä itse. Kiihottumiseni johti alapään turpoamiseen, jolloin ompeleet alkoivat kinnaamaan ja tämä sattui. Meillä väheni tämän vuoksi läheisyys, koska aloin pelätä kiihottumista. Ei mies vihjaillut pettämisestä, mutta kireä oli kodin ilmapiiri. Onneksi parannuttuani saatiin läheisyys takaisin ja sitä kautta seksikin :)

Vierailija
20/21 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ap:n miehen lausahdus.

Missään nimessä en kääntäisi asiaa niin.

Ehkä ap:lla ja miehellään on aiemmin ollut keskustelua pettämisestä ja kumpakaan ei ole ymmärtänyt, miksi joku pettää... Nyt mies (oltuaan ilmeisesti pitkään ilman seksiä) sitten vain toteaa, että voi sittenkin ehkä ymmärtää henkilöä, joka pettää puolisoaan, kun ei saa kotona...

Esimerkiksi näin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi