Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sterilisaation ottaneita ja sitä katuneita linjoilla?

Vierailija
20.08.2012 |

Haluaisin kuulla sterilisaatioon päätyneiden mietteitä.. Itselläni useampi raskaus koettu ja lapsia myös useampi. Sterilisaation "vaatimusten" osalta minulta täyttyy vain tuo kohta jossa saman miehen kanssa yli kolme lasta.

Olen mietiskellyt sterilisaation mahdollisuutta nyt kun tämä viimeinen raskaus lähestyy loppuaan.

Ikää minulla vasta 25 vuotta eikä terveydentilassa mitään sellaista jota uusi raskaus voisi joskus horjuttaa.

Näillä näkymin olen sillä mielellä etten enää lapsia enempää halua ja olen aina ajatellut että kolmekymppisenä helpompaa kun kaikki lapset ovat jo isompia, vauva-ajat on ohi ja voi alkaa tehdä perheen kesken reissuja sinne sun tänne ym.

Sterilisaation uskoisin kaduttavan EHKÄ vain silloin jos eroaisimme ja mahdollisen uuden miehen kanssa haluaisinkin vielä lapsia.

Toisaalta olen vahvasti sitä mieltä että kaikki lapset ovat tässä, helppoa kun kaikilla sama isä vaikka ero tulisikin...

Kertokaas naiset, varsinkin te kerran jo pisteen lapsenteolle laittaneet, onko sterilisaatio kaduttanut vai oletteko olleet 100% tyytyväisiä ratkaisuunne :)

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen aika montakin perhettä, joissa on 2-3 nuorempaa lasta ja sitten 10 vuoden päästä päätetään tehdä vielä iltatähti.

Olet nuori, voisi vielä kaduttaa. Mutta toisaalta elät itse päätöksesi kanssa, joten sinun on tunnettava itsesi. Kyllähän se monia asioita helpottaakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi