Aloitin hirveimmän homman mitä kuvitella saattaa..
Nimittäin papereiden selvityksen.Kaikki ovat aivan sekaisin ja milloin on mikäkin lappu hukassa..
Nyt lähtee A nelosta silppuriin melkoiset määrät!
Ja sitten kun vielä saisi nuo säästettävät jotenkin järjestykseen,voi HUOH.No,omapa on vika kun olen tällaisen kaaoksen päästänyt syntymään.
Kommentit (7)
Voisin heti luetella muutamia.
-kuolleen lapsen synnyttäminen
-läheisen ruumiin peseminen ja pukeminen
-hengityslaitteen irrottaminen "seinästä"
-lattiakaivon puhdistus
-puuceen tyhjennys
-Auton alle jääneen poron lopettaminenJa nämä eivät siis ole keskenään verrannollisia, mutta hirveempiä kuin paperihommat.
Ehkä ap tarkoitti nyt kuitenkin ihan vaan arkisia asioita. Tarvii aina kaikkea niin vakavasti ottaa.
Tunnen tuskasi ap. Mun pitäisi tehdä tuo sama ja lisäksi perata vaatekaapit ja lajitella sieltä pienet, rumat, epäkäytännölliset ja lumput pois. Hohhoijaa...
päättää sairastuttaako itsensä talossa joka haisee vai ollako omasta lapsestaan erossa joka toinen viikko. Koska miestä ei voisi enää vähempää kiinnostaa mun "oireilut".
Vertaat mun paperihelvettiä kuolleen lapsen synnyttämiseen? Kelläköhän tässä on päässä vikaa?
Ja todellakin mieluummin putsaan lattiakaivoja tai tyhjennän huussia kun sekoan näiden papereiden kanssa!
kuin paperihommat. Enkä ollut mitenkään vertailemassa mitään (mistä sen keksit).
Vertaat mun paperihelvettiä kuolleen lapsen synnyttämiseen? Kelläköhän tässä on päässä vikaa?
Ja todellakin mieluummin putsaan lattiakaivoja tai tyhjennän huussia kun sekoan näiden papereiden kanssa!
Samalla sivulla kerrotaan Marianne Alasen kuolleesta vauvasta ja yksi on täällä aloittamassa "hirveintä hommaa mitä kuvitella saattaa" ja se hirveä homma=vanhojen papereiden hävittämistä.
Voisin heti luetella muutamia.
-kuolleen lapsen synnyttäminen
-läheisen ruumiin peseminen ja pukeminen
-hengityslaitteen irrottaminen "seinästä"
-lattiakaivon puhdistus
-puuceen tyhjennys
-Auton alle jääneen poron lopettaminen
Ja nämä eivät siis ole keskenään verrannollisia, mutta hirveempiä kuin paperihommat.