Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teille, joilla miehen lapsi käy joka toinen viikonloppu, kysymys

Vierailija
20.08.2012 |

Millaisia nuo viikonloput ovat teillä? Kun minusta on alkanut tuntua siltä, että noina viikonloppuina jää kaikki kotityööt niin sisällä kuin ulkona tekemättä.

Nuo keskeneräiset pihaprojektit ja huushollin sekaisuus ovat alkaneet ottaa pirusti pattiin ja olen niistä miehelleni sanonut. Hänen mielestään valitan turhasta.

Hänen lapsensa on 13 v eli ei tarvitse vahtimista.

Vaadinko liikaa kun toivon, ettää nuo lapsiviikonloputkin sujuisivat normaalissa merkeissä eli silloinkin huolehdittaisiin kotitöistä?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ne lapsen vierailut ole tärkeitä. Voihan noin iso lapsi jo jonkin verran osallistua pihatöihinkin, tehkää asioita yhdessä ja nauttikaa toistenne seurasta.

Vierailija
22/28 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama jos estäisit miestä käymästä missään, kun jää kotityöt tekemättä.

Pystyyköhän ap ja muut vastaavat tajuamaan, että se teiän mies siinä vieressä kaipaa ihan helvetisti lastaan, vaikka ei sitä teille näytäkkään. Terveen miehen suurin suru on lapsista luopuminen, joten on kumma kun tällaisestakin pitää metelöidä. Helvettiin ne kotityöt!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuukaudesta, miksi silloin pitäisi tehdä mitään remontteja tai siivoamisia? Kyllä teillä on sitten kaikki muu aika toteuttaa niitä. Hienoa , että isä haluaa touhuta nuo ajat lapsen kanssa , älä vaan puutu asiaan. Nuo ovat niin tärkeitä hetkiä murrosikäiselle . Jos lapsi on nyt 13 v , ei mene kuin 2-3 vuotta , kun hän ei enää välitä viettää vanhempiensa kanssa aikaa , joten ei tuo edes jatku loputtomiin.

Minustakin kyllä kuulostaa , että olet mustasukkainen. Mitä jos teet itsekin noina viikonloppuina jotain mukavaa vaikka ystäviesi kanssa ja annat isän olla lapsensa kanssa.

Vierailija
24/28 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä mies keskittyy silloin vain lasten kanssa olemiseen, ei siis mitään ylimääräisiä hommia tee emmekä näe esim. tuttavia silloin. Minä en myöskään voi mennä ilman yhteisiämme tuolloin mihinkään, esim. kampaajalle sillä mies haluaa keskittyä isoihin lapsiin.

Miehen lapset 17v ja 12v ja yhteiset 4v ja 2v.

Vierailija
25/28 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä mies keskittyy silloin vain lasten kanssa olemiseen, ei siis mitään ylimääräisiä hommia tee emmekä näe esim. tuttavia silloin. Minä en myöskään voi mennä ilman yhteisiämme tuolloin mihinkään, esim. kampaajalle sillä mies haluaa keskittyä isoihin lapsiin.

Miehen lapset 17v ja 12v ja yhteiset 4v ja 2v.

Tajuat sen itsekin siinä vaiheessa kun eroatte ja miehesi näkee teidän yhteisiä lapsia 2 X kuukaudessa.

Vierailija
26/28 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin moni muu. Tietenkin normaalit kotityörutiinit hoidetaan, mutta lapsi on kyllä tärkeämpi kuin piharemontti tai joku suursiivous. Varsinkin kun saa olla isänsä seurassa noin vähän. Se ettei lasta tarvitse vaihtia ei tarkoita ollenkaan sitä etteikö hän tarvitsisi vanhemman aikaa, läsnäoloa, huomiota, ihailua yms. Tuon ikäisen ja noin vähän isänsä kanssa olevan lapsen tarvitsee noina päivänä (4/kk?) tankata isänsä rakkautta ja hyväksyntää ja läheisyyttä koko kuukauden varalle. Ei käynyt selväksi onko sulla omia lapsia, mutta kyllä ne lapset ja heidän tarpeensa menee muun edelle ja sitä muuta tehdään mitä lapsilta keritään. Pari kertaa kuussa käydällä lapsella on sen uomion suhteen vieläpä erityistarpeita- olisi sydämetöntä olla ottamatta häntä erityisesti huomioon, tai antaa hänen ymmärtää ett' hän on niin yhdentekevä että teidän taloprojektit tms menee hänen edelleen. Lapsellisuus ja itsekkyys lapsen tarpeiden edessä on tosi huono juttu

Vierailija
27/28 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin moni muu. Tietenkin normaalit kotityörutiinit hoidetaan, mutta lapsi on kyllä tärkeämpi kuin piharemontti tai joku suursiivous. Varsinkin kun saa olla isänsä seurassa noin vähän. Se ettei lasta tarvitse vaihtia ei tarkoita ollenkaan sitä etteikö hän tarvitsisi vanhemman aikaa, läsnäoloa, huomiota, ihailua yms. Tuon ikäisen ja noin vähän isänsä kanssa olevan lapsen tarvitsee noina päivänä (4/kk?) tankata isänsä rakkautta ja hyväksyntää ja läheisyyttä koko kuukauden varalle. Ei käynyt selväksi onko sulla omia lapsia, mutta kyllä ne lapset ja heidän tarpeensa menee muun edelle ja sitä muuta tehdään mitä lapsilta keritään. Pari kertaa kuussa käydällä lapsella on sen uomion suhteen vieläpä erityistarpeita- olisi sydämetöntä olla ottamatta häntä erityisesti huomioon, tai antaa hänen ymmärtää ett' hän on niin yhdentekevä että teidän taloprojektit tms menee hänen edelleen. Lapsellisuus ja itsekkyys lapsen tarpeiden edessä on tosi huono juttu

Vierailija
28/28 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin kyllä kuulostaa , että olet mustasukkainen.

itse olen yhden mustasukkaisen äitipuolen pois ajama ja vieläkin vihainen isälleni kun ei voinut puoliani pitää.

mukisematta tein samoja kotitöitä kuin äitini tykönä mutta kovasti yritti nainen minua ajaa pois, olin hänen mielestään huonosti kasvatettu ja kaikkea mahdollista mitä hän ikinä päätti keksiäkkään. Haukkui ja valehteli.

nyt vuosien jälkeen kun minua ei ole näkynyt, yhteiset sukulaiset kertovat kuinka nämä riitelevät, että kenen vika se oli kun minä katosin isäni elämästä.

nainen haukkuu edelleen (tänäkin päivänä) sitä kahdeksan vuotiasta joka oli jopa opetettu siivoamaan oman huoneensa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi