Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Marianna Alasen vauva menehtyi?

Vierailija
20.08.2012 |

Artistina ja tv-juontajana tutuksi tullut Kana, oikealta nimeltään Marianna Alanen, on joutunut kokemaan elämänsä rankimman asian.

Marianna, 34, odotti keväällä esikoislastaan, ja raskaus sujui kaikin puolin hyvin.

- Vauva oli niin sanotussa perätilassa, ja sen vuoksi olimme olleet tarkemmassa kontrollissa, minulle tehtiin muun muassa lantion magneettikuvaus, Marianna kertoo.

Vain viikko ennen laskettua aikaa tilanne muuttui.

Lue maanantain (20.8.) Iltalehdestä Mariannaa kohdanneesta tragediasta.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012082015970831_uu.shtml

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo tosiaan on pahimpia suruja, mitä ihmiselle elämän kohdalla voi sattua :(.

Itsellä rv 30 ja uutinen koskettaa siis jotenkin erityisen paljon, kun mieli on herkkänä ja välillä pelko valtaa omankin mielen.

Vierailija
22/28 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella todella surullista :´(. Voi kun tällaista ei tapahtuisi!!! Itsellä rv 35 menossa ja olen aika kova jännittämään asioita. Näiden uutisten myötä alkoi jännittämään enemmän ja tuntuu todella pahalta, että ihmiset joutuvat kestämään tällaisiä tragedioita. Iloisen asian odottaminen kääntyykin aivan päälaelleen :(. Uutisen jälkeen olen ajatellut asiaa päivittäin ja seurannut hysteerisenä oman vauvan liikkeitä. Rakastan omaa vauvaani jo niin syvästi ja hän tuntuu jo täydeltä perheenjäseneltä, enkä malta odottaa, että saan pikkuisen potkuttelijan syliini. Onko kellään muulla odottajalla ollut vaikeuksia päästä tämän asian yli vai olenko ainoa, jonka aivot ovat näin pahasti pehmentyneet? Kyseessä on täysin vieras, mutta julkisuudessa ihanan positiiviselta ja hyväsydämiseltä vaikuttava ihminen, jolle ei todellakaan toivoisi tällaista surua (ei kyllä kenellekään muullekaan!). Jostain syystä olen ottenut uutisen todella raskaasti :/, olen jopa ihan yllättynyt omasta reaktiostani. Tiedän, että asian murehtiminen ei auta ketään, ei helpota kenenkään asian kokeneen oloa eikä tällainen murehtiminen tee hyvää omalle vauvalleni. Pitäisi vaan työntää asia mielestä ja luottaa lähtökohtaisesti siihen, että kaikki menee hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vanhempi äiti, sitä suurempi todennäköisyys kohtukuolemaan ja keskenmenoon kehityshäiriöiden LISÄKSI.

Vierailija
24/28 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se kohtukuolema taida ikää katsoa, kehityshäiriöt on liitetty ikään mutta ei kohtukuolemia. Itse samankokenut, kätkytkuolema kohdussa, lapsi aivan terve ja laskettuaika ovella. Tämä ei ole mikään helppo juttu joten on erittäin ärsyttävää lukea tällästä "lässytystä" Kuitenkin se on omalapsi jota olet odottanut, ja jos kysyt noista liikkeistä niin kuten minulle sanottiin vauvat hiljentyvät ennen laskettuaaikaa ja ensisynnyttäjänä on vaikea tietää mikä on normaalia ja mikä ei. Ja ei toi 34-v o nyt kovin vanha.

Vierailija
25/28 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista:( Voimia Mariannalle!

Vierailija
26/28 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:'-( Voi ei!

Vierailija
27/28 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä vittuu kiinnostaa monta monta vuotta sitten tehdyt aloitukset !

Vierailija
28/28 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös hän myöhemmin saanut toisen lapsen.