Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kateellinen niille, joilla on hyvät tukiverkostot ja paljon apua tarjolla.

Vierailija
19.08.2012 |

Joo, olen huono ihminen ja kadehdin älyttömästi tuttavaani, jolla kaikki tuntuu menevän niin hienosti. On kahdet isovanhemmat, jotka kilvan hoitavat lastenlapsiaan. Maksavat perheeseen siivoojan, antavat rahaa lomamatkoihin ja avustavat muutenkin ihan kaikessa...

Olkaa oikeasti kiitollisia te, joilla asiat menee noin hienosti. Se lisää varmasti hyvinvointia koko perheeseen, kun tietää että lastenhoitoapua ja taloudellista tukea on aina tarjolla.

Olispa meilläkin :(

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

psykoosissa ennen kuin lapsi täytti 3v vaikka meillä on tukea antavat isovanhemmat ja paljon ystäviä... ei se aina pelasta vaikka olis kuinka paljon apua... joskus sitä tekee itse elämästään ongelman.... nauti sinä elämästä jos olet terve ja rakastat lapsiasi... kyllä se jossain vaiheessa helpottaa.

Vierailija
2/7 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäädä kotiin. Lasten kasvaessa on mukavaa, kun ehtii toteuttaa myös omia projektejaan. Siis aivan erilaista elämää kuin pienten lasten kanssa:) Saavat työssä käyvät kadehtia vapaasti:) Ja sukulaiset päivitellä valintaamme. Eivät muuhun kykenekään kuin päivittelemään:) Jäävät muuten paljosta paitsi:( Meillä on ihanat lapset:)

Venytin hermojani monta vuotta lasten edun vuoksi. Otankin nykyisin rauhallisesta ja toimivasta arjestamme kaiken ilon irti:) En mene töihin, kun on vihdoin kivaa kotona. Palkkatyö ei vain mahdu ihanaan arkeeni.

Terv, pitkään kotiäitinä ollut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaa siivoojan ja tuuppaa rahaa lomamatkaan? Vou!

Mä en ottaisi vastaan tollasia, Yhdessä vietetty aika isovanhempien ja lapsenlapsien kesken onkin hyvä juttu.

Vierailija
4/7 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös hyvä tukiverokosto ja se on ollut ehdottoman hieno ja tärkeä asia. Lapset 4v 2v. Nostan hattua teille joilla ei ole ketään apuna ja samalla mietin, että miten jaksatte. Tai kai sitä jaksaa, mutta... niin. Minulle/meille on tärkeää päästä välillä yhdessä mieheni kanssa rentoutumaan tai viettää esim. iltaa ystäväpariskunnan kanssa, RAUHASSA. Ja ennen kaikkea lapset SAAVAT olla rakastavien isovanhempien kanssa suht säännöllisestijoitain tunteja ja joskus yötä . Meille kaikille tämä on ollut tärkeä asia. Ja osasyy myös sille, että minun ja mieheni parisuhde voi mainiosti :)

Vierailija
5/7 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan tukiverkottomia, isovanhemmat ei osallistu perheemme elämään kun eivät viitsi,tädit ei auta, muita ei ole. Kukaan ei ole auttanut koskaan minuuttiakaan, kukaan ei ole hoitanut lapsiamme koskaan.

miehen knssa emme ole päässeet kahdestaan mihinkään seitsemään vuoteen.

Joten kyllä v***ttaa nähdä naapurit jotka saa 7 päivänä viikossa lastenhoitoapua ja joka vkl mummolat ottaa yökylään. Olen kateellinen ja katkera, mutta katkeruus kohdistuu isovanhempiin. Neljä tervettä varakasta eläkeläistä, itsekkäitä velliperseitä, kerran kahteen vuoteen jaksavat käväistä katsomassa lapsia puolen tunnin verran.

Vierailija
6/7 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen jo niille perheille jossa mies tekee normaalia 40 tunnin työviikkoa. Siitä paljosta vapaa-ajasta jonka aikana ehtii tehdä kaikki kotityöt ja viettää aikaa koko perheen kesken. Ei haittaa vaikka rahaa olis vähemmän.

Vierailija
7/7 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan vielä kertaakaan ottanut lapsiamme hoitoon edes vartiksi MUTTA palkkaamme hoitajan kerran kuussa illaksi että pääsemme kaksin ulos.

Aloitimme kun lapsista isompi oli 1v 2kk ikäinen ja olemme jatkaneet aina, kun uusi vauva on ollut 8kk ikäinen. Nyt lapset 7v, 5v ja 2v.

Ja palkat ei päätä huimaa. On se silti sen arvoista.

Ollaan tukiverkottomia, isovanhemmat ei osallistu perheemme elämään kun eivät viitsi,tädit ei auta, muita ei ole. Kukaan ei ole auttanut koskaan minuuttiakaan, kukaan ei ole hoitanut lapsiamme koskaan.

miehen knssa emme ole päässeet kahdestaan mihinkään seitsemään vuoteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän