Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni suuttuu ihan kaikesta, kuin pikkulapsi

Vierailija
19.08.2012 |

Kukaan ulkopuolinen sitä ei uskoisi, mutta hän suuttuu lähes kaikesta. Kiukuttelee kuin pikkulapsi, ja ikää kuitenkin reilusti yli 40v. Esimerkkeinä: et jos sanon hymyssä suin, "et tuli vähän kiire, et en ehtinyt laittaa alusta asti ruokaa, vaan on nyt lautasella vähän eineksiäkin".(tapahtuu pari krt.vuodessa) Hän ärähtää, että "Ei tarvi laittaa sitten ruokaa, kun on niin kiire" ???? Hänen joku tietty t-paita ei olekkaan heti seuraavana päivänä puhdas. Tinttailee et; "Ei tarvi pestä enään, pesen tästä lähin itte" ??? Ja nämä vain muutamat esimerkit

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet alkanut miehen äidiksi, ja nyt hän kohtelee sinua piikana.

Vierailija
2/11 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alussa meilläkin joskus mieheni sanoi, että joku asia on esim. huonosti tehty. Vastasin joka kerta siihen, että sitähän on mahdollisuus siinä sitten korjata ja tehdä itse paremmin.Loppui aika nopeasti sellainen jonniijoutava kuittailu.

Et tosiaan ole miehesi orja,vaan hänkin voi asioita tehdä ja varsinkin, jos osaa mukamas paremmin kuin sinä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiskiharja on väärässä asennossa......., jos vauva itkee ja minä en panikoi (hänen mielestään pitää mitata kuume ja soittaa päivystykseen) niin olen huono äiti........., en ole ehtinyt vaihtaa vaippaa juuri ennen kuin hän tulee kotiin suuttuu.........., jos ehdottaa jotain ja sanon että 'ihan sama' alkaa valittaa kun minulla ei ole mielipiteitä yms yms yms yms

anteeksi nyt, mutta eikö ole koskaan käynyt mielessä, ettei tuo miehesi käytös ole missään nimessä normaalia?

Vierailija
4/11 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä samanlainen äijä. Tekstiviestejä tältä päivältä: "Tee lista mitä tarvii kaupasta"  " no en minä tiedä mitä sieltä tarvitsee..." ( joudun olemaan jalka suorana sohvalla koska olen sairaslomalla suuren ruhjevamman takia eikä jalka toimi) " jaa, no ei sit mennä kauppaan" oli vastaus. Kauppaan kinkattuani hänen perässään ( koska kävin myös apteekissa hakemassa lääkkeeni) ehdotin että hän nopeampana hakisi listassa ( jonka sitten hädissäni tein) olevat tavarat ja minä olisin kassojen lähellä odottelemassa, mies suuttui ja alkoi kiukuttelemaan : " enkö sanonut et olis pitänyt mennä pikkukauppaan" ja lähti kärryjen kanssa paikalta äkäisesti. ( ehdotin hänelle marketia koska siell oli sekä apteekki, ruokakauppa että Alko, jossa hän halusi käydä) Kassalla sitten seisoin yhdellä jalalla ja pakkasin tavarat, lähdettiin autolle päin, mies veti koko ajan kärryä nopeammin kuin pystyin kinkkaamaan. Suuttui kun sanoin että mene edeltä vaan, älä vedä sitä kärryä. Parkkihallissa odottelin sitten yksijalkaisena viitisen minuuttia, senkin jälkeen oli tärkeämpää pakata tavarat paksiin ja palauttaa kärryt kaukana olevaan kärrytelineeseen kuin päästää minut viimein istumaan autoon. Nyt illalla, naapurin kanssa grillaamassa pihalla: kaikki mukavaa kunnes naapurien teinit + ala-asteikäinen muksu alkoivat pyörimään grillauspaikalla ja hengailla siinä aikuisten seurassa. Tulin sitten sisään kun ei oikein huvita siideriä naukkailla lasten seurassa ( naapurit eivät älyä laittaa teinejä ja pienempiä sisäänedes nyt  kymmeneltä! ) Mies tuli kysymään minulta : "mikäs meininki täällä oikein on"  johon vastasin että en oikein viihdy lasten seurassa silloin kun on aikuisten istujaiset. Mies suuttui, paiskasi makuuhuoneen oven kiinni ja häipyi takaisin ulos. Siis mitä hittoa ? En edes viitsi ajatella mitä hän kertoo syyksi, miksen tullut enää ulos. Todennäklisesti jotakin vähemmän mairittelevaa. naapurin samaiselle rouvalle olen yrittänyt välillä avautua näistä ongelmista mutta tuntuu että hekin ovat miehen puolella. :( Olen aivan lippaa myöten täynnä tätä. Ainaista selittelyä ja varpaillaan oloa. Miten hän aina onnistuukin käänämään asiat niin että minä näytän jotenkin hullulta :/ ja ennen kaikkea, MIKSI hän tekee niin ?

Vierailija
5/11 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP^

Vierailija
6/11 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ottaisin tuollaiset kommentit iloisena vastaan: ai jaa, alat pestä itse! Tosi kiva, sähän sen oikeastaan paremmin tiedätkin mitä vaatteita tarvitset! Hyvä idea että pestään molemmat omamme!

Vierailija
7/11 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä pyytelet mieheltä anteeksi jos et ehdi tehdä ruokaa alusta asti? Miksi mies ei tee sitä ruokaa?

Miksi sinun pitää pestä miehenkin pyykit? Eikö hän osaa itse pestä?

Kuulostat miehesi äidiltä, et puolisolta..

Tuossa taitaa olla ongelmat ihan muussa kuin siinä, että mies suuttuu.

Vierailija
8/11 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiskiharja on väärässä asennossa......., jos vauva itkee ja minä en panikoi (hänen mielestään pitää mitata kuume ja soittaa päivystykseen) niin olen huono äiti........., en ole ehtinyt vaihtaa vaippaa juuri ennen kuin hän tulee kotiin suuttuu.........., jos ehdottaa jotain ja sanon että 'ihan sama' alkaa valittaa kun minulla ei ole mielipiteitä yms yms yms yms

Vierailija
9/11 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinimmekin jo mulle siitä sanoi, et kun iskä valittaa joka asiasta,,,,ja sit sanotaan et naiset nalkuttaa

Vierailija
10/11 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan alakkaan räyhäämään, vaan kestän hymyssä suin, koska muutenhan olis jatkuvasti riita päällä. Harmi ettei siitäkään tule mitään, jos vastailisin. et pese sit itte ym. Olis jatkuva riita miehen puolelta sit. Niin hauskalta kun se teorias kuullostaiskin, Kokeillut olen... Itse hän ei tunnu huomaavan pikkumaisuuttaan

Vierailija
11/11 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma meil mies suuttuu jos en jaksa laittaa ruokaa duunin jalkeen. Jos lapsella on hampaassa pikku reika saa mies slaakit oon huono kuulema ruoan laitossa enka kuulema laita koskaan ruokaa tai siivoa vaikka me molemmat laitetaan ruokaa ja siivotaan mutta aina saan kuulla siit et olen laiska koska en laita ruokaa koko ajan! En kuulema ole lahjakas missaan silti muka rakastaa mua. Just joo ei naisen tarvi miehen palvelija olla .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä