Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikää 24v, jalat kankeat ja kipeät kävellä päivittäin, turvotusta nilkoissa ja oikea jalka puutuu

Vierailija
18.08.2012 |

kun kävelee vähänkin pidempää. Jalkapohjat kipeät myös. Mitä voi olla? tämä on jo todella häiritsevää.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla aika sama juttu ja diagnoosi on nivelreuma.

Vierailija
2/8 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä kyllä sitä suvussa....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kanssa epäilen itselläni jotain reumantyyppistä. Aamulla nilkat tosi jäykät ja niveliä särkee.

Vierailija
4/8 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos treenaat jotain, et kai yli? Kengät? Pyörittele nilkkoja myötä- ja vastapäivään päivittäin pari sarjaa, estää ns. katkokävelyä myöhäisiässä. Venyttele. Jumppaa. Kuuntele kehoa. Jos ei auta, niin sitten lekurille ja kenties saamaan parempia jumppaohjeita.

Vierailija
5/8 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

etenkin aamuisin jalat ovat kankeat ja kipeät, tuntuu ikävältä nousta sängystä :/ Olen kyllä itse pistänyt keliakian piikkiin, mulla kun oireita on ollut jos jonkinmoisia viimeiset kymmenen vuotta ja vasta äskettäin sain diagnoosin... apua, toivottavasti ei ole muutakin sairautta!

Vierailija
6/8 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinaisia tauteja ole, mutta väärästä/liiallisesta astunnasta johtuvia. Onko se kantapää vai päkiä joka kipeyty? Onko molemmissa jaloissa? Geelipohjallisetkin voi auttaa. Ja totta kai nilkkakin kipeytyy, jos astelee ns. epänormaalisti jotakin kohtaa välttäen (vaikka tiedostamattaan).

Vierailija
7/8 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän sen vaikuttavan asiaan, minulla on myös matala holvikaari ollut ja uskon sen madaltuneen entisestään ylipainon ja raskauden myötä(olin raskaana siis 4v sitten). Tuntuu että koko jalkapohja on kipeä,myös jalkaterän päältä varpaiden tyvestä,usein myös polvet kipeytyy ja uutena on nyt tullut tämä että rasituksessa oikea jalka alkaa hieman puutumaan,vasen ei. Minulla on myös yliliikkuvat nivelet,suku vika.

Vierailija
8/8 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kilpirauhasen vajaatoiminta

. Järkyttävä päkiäkipu. Pahin yöllä ja aamulla ylös noustessa. Vessassa pitää käydä kävelemällä jalkaterän sivuosat maassa kun niin sattuu. Nyt kunnon tyroksiini annos ja veri kiertää. Ei ongelmia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi