Surullinen :(
Naimisissa kohta 14 vuotta, lapsia kolme. Tämä kesä mennyt koko ajan enemmän huonosti. Miehelle hermot kireällä, suuttuu pienemmästäkin asiasta. Lasten kanssa kaikki ok. Miehelle tullut kova vapaudenkaipuu, kokee välillä elämän olevan epäreilua kun ei pääse menemään kuin sinkkukaverit. Ja ollaan siis kummatkin päästy menemään yöelämään, tehty matkoja itsenäisesti ym. Tänä iltana ensimmäistä kertaa, lähti töiden jälkeeen ravintolaan ilman siitä etukäteen ilmoittamatta ja sopimatta. Soitin miehelle ja hän kokee että sidon häntä kotiin. Minusta tuntuu etten enää kauan jaksa tätä, riitaa tulee kun mies hermostuu normaaleista asioista ja minä sitten taas helposti suutun ja mökötän minulle suutuspäissä sanoituista asioista. ennen ei ole näissä määrin oneglemia ollut. Sydän särkyy jo pelkästä ajatukseta että meidän perhe hajoaa tähän, nuorin 5v ei tulisi asiaa vielää ymmärtämään. Pakko vaan purkaa tätä jonnekkin :(
Kommentit (22)
Huomenna otan asian puheeksi. Pakko jo pelkästään itseni kannalta, en jaksa tätä enää kauan. eipä ole mies vieläkään ilmestynyt kotiin... Luulisi että väsy painaa jo päälle, lähtenyt töihin tänään klo 5.30.
Yritä saada nukuttua itse, vaikka varmaan vaikeaa kun odottaa toista kotiin. Humalaisen kanssa ei kannata alkaa selvittelemään mitään, vaan jättää puhumiset huomiseksi.
Huomenna otan asian puheeksi. Pakko jo pelkästään itseni kannalta, en jaksa tätä enää kauan. eipä ole mies vieläkään ilmestynyt kotiin... Luulisi että väsy painaa jo päälle, lähtenyt töihin tänään klo 5.30.