Mäkin kurkkasin mun miehen kännykkään, ton aloituksen takia...
ja siellä oli yli 200 viestiä jollekin naiselle( oli laittanut nimeksi jonkun ihme sanan). Viesteissä, uusimmat ehdin katsoa, luki jotain höpsö, muru, ihana.. olet ihmeellinen, haluaisin sua. Vi..u. Mitä ihmettä. Meillä kaksi pientä lasta. Ei mikään kiihkeä suhde viime aikoina. Mutta ei riitaa, eikä mulla ollut mitään aavistusta tommosesta. Mitä teen?????????
Kommentit (14)
kun joku toinen oli kurkannut miehensä kännykkään.. ap
siis viestejä yhteensä molemmin puolin yli 200, olisko peräti ollut melkein 300. Sanokaa nyt jotain. ap
kyllä paljon kavereitten kanssa ulkona tms. mutta muita merkkejä en ole huomannut mistään pettämisestä. Olkaa kilttejä ja sanokaa mitä teen? Voinko kertoa lukeneeni hänen viestejään? ap
ja soitat sille. kysyt missä mennään. noin mä tekisin, koska haluaisin tietää. mies suuttuisi, toki, mutta siitä huolehtisin sit myöhemmin. en haluaisi jättää tuollaista asiaa kalvamaan, joten ottaisin selvää.
niin älä heti paljasta että tiedät. Koita saada jotain vinkkiä asiasta muuten. Seuraa menemisiä. Miten käyttää kännykkää? On siis melko vapaasti esillä kun pääsit siihen käsiksi? Yleensä pettäjät kantaa puhelinta mukanaan tai laittaa siihen jonkun lukon päälle. Mä varmaan menisin puhelimen kanssa samantien miehen kimppuun, oon just niin kypsä aikuinen. :/ Jotenki tätä on vaikee uskoa kun oot niin rauhallinen asian suhteen. Ettei olis provo?
seuraavan kerran "unohtuu" niin, että pääsen katsomaan numeron. Mutta siihen voi mennä aikaa. Puhelin on yleensä aina miehellä taskussa. Nyt jätti olohuoneen pöydälle varmaankin vahingossa, kun meni avaamaan ovea, kun ovikello soi. Jutteli naapurille niin ehdin katsoa viestejä hetken. Olen ihan shokissa. Mies ei ole huomannut mitään, vaikka katseeni on täysin lasittunut, enkä voi puhua mitään. ap
Ongit sen muikin nimen selville, hankit itellesi prepaid numeron ja laitat ukollesi siitä viestin, että tässä uusi numero, terveisin "naisen nimi" siitä vaan sitten ite ehdottelemaan tapaamista ja muuta..
ja kysy jotain epämääräistä tyyliin "pitäiskö ottaa uusiksi se mikä oli silloin niiiiin ihanaa...?" ja katso mitä nainen vastaa. Tai laita kysymys, että "Vaimo(laita oma nimesi sanan vaimo tilalle, jos luontevampaa miehelle) on hermostunut, kuullut että ollaan yhteydessä. Mitä tehdään?"
taskussa niin ihan selvä peli. Tai no, niinhän noi viestitkin jo paljastaa. Kyllä mä pistäisin miehen tilille samantien asiasta.
Vaikka varmasti hyökkää sun kimppuun siitä että katsoit hänen puhelimeensa, hyökkäys on meinaan paras puolustus. Pistä ukko pihalle samantien tai lähde itse miettimään tilannetta muualle.
voin yrittää ottaa numeron. Mutta kun siihen menee varmaan paljon aikaa. Mies ei ole koskaan sanonut mua muruksi tai ihanaksi.. ihan kun ne olisi jonkun muun kirjoittamia. En kestä olla kohta sanomatta sille. Kysyí, että pääseekö pian koneelle. En saanut sanottia mitään. Itkettää, en voi itkeä. ap
Sen tiedät sinäkin. Onko seksielämänne ollut viime aikoina kuivakkaa? Oletko ollut nihkeä ja tiukkis viimeaikoina? Valitatko paljon? Oletko unohtanut kunnioittaa miestäsi?
han se seksielämä ollut huonoa aika kauan, ja ollaan aika erilaisia. Mutta en kuvitellut hänen pettävän:( Menen nyt sänkyyn itkemään ja päästän ukon koneelle. En kestä enää tota paskaa.
Et Sä todisteita tarvitse, vaan toimivan parisuhteen ja rakkautta. Juttele miehes kanssa. Mikä tökkii ja mitä touhuu.
Aloittaja??