Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Synnytyssairaala-matka galluppi!

Vierailija
18.08.2012 |

Eli aika ja matka synnärille. Ja hyvinkö ehdit saliin asti?

Aplla laskettuaika käsillä ja matkaa n. 50 kilsaa. Neljäs tuloillaan ja aiemmat tulleet vauhdilla...

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun omat synnytykset on olleet tosi nopeita ja heti ekasta kipeästä supistuksesta olen tiennyt, että nyt se on menoa. En olisi jäänyt kotiin ihmettelemään mistään hinnasta.

Kaksi lasta ja molemmilla kerroilla saliin on ollut valtava kiire, eli vastaanotosta kärrätty sängyllä synnytyssaliin ja pelätty että lapsi syntyy kesken tuon matkan. Jos kolmas tulisi niin se todennäköisesti syntyisi kotiin (ei todellakaan tule).

Miksi olet lähtenyt liian myöhään synnärille?5

eikä mulla ole nopea synnytys, mutta on olemassa sellainen asia kuin syöksysynnytys, eikä se ole aivan tuiki harvinainen. Siinä ei paljon ennakoinnit auta.

En jäänyt kotiin ihmettelemään. Kun tokan kohdalla tunsin ensimmäisen kerran jotain supistuksen tyyppistä lähdimme varmuuden vuoksi sairaalaan koska ekan synnytyksen kiire oli pelästyttänyt minut. Jo sen muutaman minuutin matkan aikana tajusin että vauva tosiaan on tulossa heti. Synnytysvastaanottoon pästyämme meni heti lapsivesi ponnistusvaihe alkoi.

Vierailija
22/23 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmesta mennyt vedet kotona ja ehtinyt saliin, tosin siviilit päällä, eivät huolineet vastaanottoon ollenkaan. Neljännestä tuli sitten kiire kun supistukset tuli niin rajuina. Omalla autolla on kuitenkin aina menty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilu 40 kilsaa. Lähempänäkin olis ollut sairaala mut valitsin ton pidemmän matkan siksi kun siä sai inhimillisempää kohtelua. Hyvin ehdin. Ja kannatti ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi