Ootte idioottei kaikki te naiset luottavaiset..
Mulle on niin selvinnyt viimeisen vuoden aikana miesten touhut. Erosin itse ja nyt olen tutustunut kaikenlaisiin miehiin, vapaisiin ja varattuihin. Varatut on niin kiihkeinä perässä, että voi apua. Mulla on nytkin viisi varattua miestä, jotka laittaa viestiä, haluaa suhdetta, haluaa seksiä. Yksi sanoi, että jos meillä kunnolla kolahtaa, niin on valmis eroon. Kaikkia miesten kertomuksia yhdistää se, että oman vaimon kanssa lapsia, yhdessä väh 8-v, suhde kuin siskon ja veljen eli ei mitään kiihkoa/ seksiä ollenkaan?
Miksi te naiset päästätte suhteenne tällaiseski. Oletteko valmiita sitten luopåumaan miehestänne? Mä ajattelin ottaa tän yhden, anteeks nyt vaan..
Kommentit (15)
Miksi te naiset päästätte suhteenne tällaiseski.
Mutta tosi kiva, että itsetuntosi on nousut. Muista vaan, että ei ne miehet panojen takia vaimoaan jätä.
Mutta tosi kiva, että itsetuntosi on nousut. Muista vaan, että ei ne miehet panojen takia vaimoaan jätä.
ei jätetty. Ihan itse halusin eroa. Ja tässä nyt vaan ihmettelen asiaa. Älä siis hermostu. ap
Jos oikein omana aiot pitää, niin valmistaudu äitipuoleksi useammalle ja siihen, että miehen rahat menevät elatusmaksuihin.
(NO, ei se oikeasti mihinkään ole lähdössä. Testaa ehkä vieläkö saisi piparia, vieläkö viehättää, saisiko nuorempaa, ottaisko eteen kuin 2-kymppisenä. Ikäkriisiä pololla)
vikitteleen munkin miestä... olis kiva saada tohonkin jotain eloa... pelaa vaan xboxia, olisin niin onnellinen kun kattelis toisia naisia
Miten päästit tilanteen niin pahaksi, että erositte? Mikä sinun tilanteessasi tekee eron erilaiseksi kuin näiden tarjokkaiden vaimojen kohdalla? Voitko selventää?
Sielä kotona kuule voi se kultavaimo olla autuaan tietämätön pettäjämiehestään ja sen touhuista.
Miesten tilitysthän (ja syyllisyydentunteiden vuoksi) on aina sitä, että vaimo on syypää tähän tilanteeseen miksi mies hakee sitä seuraa ja seksiä baareissa/pikkujouluissa/työristeilyillä-
Ap sua kusetetaan. Ne miehet on vain sen kielletyn seuran ja seksin perässä. Ne haluu itsekkäästi ottaa helpot ja ilmaiset panot ja valloitukset, ilman sitoumuksia, ja sitten voipi kiltisti mennä kotiin, missä pikkuvaimokulta on silittänyt työpaidat valmiiksi, hoitanut muksut, ja tehnyt miehen lempiruuat lauantai-illaksi ja siivonnut talon, kun mies palaa koulutusmatkaltaan.
vikitteleen munkin miestä... olis kiva saada tohonkin jotain eloa... pelaa vaan xboxia, olisin niin onnellinen kun kattelis toisia naisia
Mulle on niin selvinnyt viimeisen vuoden aikana miesten touhut. Erosin itse ja nyt olen tutustunut kaikenlaisiin miehiin, vapaisiin ja varattuihin. Varatut on niin kiihkeinä perässä, että voi apua. Mulla on nytkin viisi varattua miestä, jotka laittaa viestiä, haluaa suhdetta, haluaa seksiä. Yksi sanoi, että jos meillä kunnolla kolahtaa, niin on valmis eroon. Kaikkia miesten kertomuksia yhdistää se, että oman vaimon kanssa lapsia, yhdessä väh 8-v, suhde kuin siskon ja veljen eli ei mitään kiihkoa/ seksiä ollenkaan?
Miksi te naiset päästätte suhteenne tällaiseski. Oletteko valmiita sitten luopåumaan miehestänne? Mä ajattelin ottaa tän yhden, anteeks nyt vaan..
joka tekee tällaisen aloituksen?
Ihan oikeasti?
Mä en oikein jaksa edes kommentoida, koska ap:n labyrintissa seilaa selvästi vain yksi kuula.
Kaikki miehet ei ole laiskoja, idiootteja ja pettäjiä. Täällä tuntuu vaan naiset olevan täydellisiä..
Mulla on ainaki työssäkäyvä, harrastuksia omaava ja paras mahdollinen isä/mies minulle ja lapsellemme.
Onnea teille katkerille petetyille ja jätetyille eukoille
Olen valitettavasti joutunut kokemaan saman kuin ap ja olen järkyttynyt siitä, millaiseen käytökseen pitkässä liitossa olevat perheenisät pystyvät. En kuitenkaan syytä miesten vaimoja. Parisuhde on kahden kauppa ja olen kuullut vain miesten tulkinnat ja näkemykset avioliittojen tiloista. Tuomitsen miesten käytöksen, mutta joudun myöntämään, että minulla alkaa olla tunteita erästä varattua miestä kohtaan, joka oli aluksi kaverini kunnes alkoi piirittää minua. Enkä muuten ole mikään nuori heitukka, pubiruusu enkä edes blondi vaan kolmekymppinen tylsä konttorirotta, jolla on ylipainoakin.
Mulle on niin selvinnyt viimeisen vuoden aikana miesten touhut. Erosin itse ja nyt olen tutustunut kaikenlaisiin miehiin, vapaisiin ja varattuihin. Varatut on niin kiihkeinä perässä, että voi apua. Mulla on nytkin viisi varattua miestä, jotka laittaa viestiä, haluaa suhdetta, haluaa seksiä. Yksi sanoi, että jos meillä kunnolla kolahtaa, niin on valmis eroon. Kaikkia miesten kertomuksia yhdistää se, että oman vaimon kanssa lapsia, yhdessä väh 8-v, suhde kuin siskon ja veljen eli ei mitään kiihkoa/ seksiä ollenkaan? Miksi te naiset päästätte suhteenne tällaiseski. Oletteko valmiita sitten luopåumaan miehestänne? Mä ajattelin ottaa tän yhden, anteeks nyt vaan..
Hahahah!
niinhän ne aina sanoo kakkosnaisille! :) "Ei oo seksiä ollenkaan ja jos kolahtaa niin jättää vaimonsa." Tiedätkö että mies joka pettää vaimoaan ei ole mies ollenkaan ja mitään mikä sellaisen suusta ulos tulee niin en nielis. Tai muutenkaan koskisi pitkällä tikullakaan.
Sellaisen ihmisen arvomaailma on alhainen ja se on enemmän hukassa kuin itsekään tietää.
Mutta siihen että olet tutustunut kaikenlaisiin miehiin.. ja nytkin on 5 varattua..
Se ei ole mitenkään ihmeellistä jos jostain baarin yö-elämästä olet heidät bongannut. Sellaisiin yleensä ajautuu onnettomia, henkisesti kypsymättömiä..
Eli älä ole niin naiivi että kuvittelet vian olevan ainoastaan siinä vaimossa. Muutenkin vastuullinen mies joka avioliittoon haluaa pitää huolta parisuhteestaan ja vaimostaan eikä vastoinkäymisissä lähde etsimään lohtua omaan surkeuteensa muualta. Sellainen on raukka joka ei uskalla kohdata ja käsitellä niitä ongelmia joita jokaisessa suhteessa tulee ennemmin ja varsinkin silloin myöhemmin.
Filosoohvi
yhdessä saman miehen kanssa yli 20 vuotta kuten minä. Puhu sen jälkeen luottamuksesta, seksistä, suhteista ja kiihkosta.
Luotan mieheeni, perusolettamus on ettei petä. Jos pettää, toivottavasti ei jää kiinni.
Miksi te naiset päästätte suhteenne tällaiseski.
Aaaa, eli siis se on ainoastaan NAISEN tehtävä pitää parisuhde kunnossa?
Okei? No, ajattelutapansa toki kullakin...
ja ota pois kuleksimasta jos haluat.