Inhoan mulkosilmiä
Kuten mm Minttu Vettenterällä ja Lindsay Lohanilla. Mulkosilmäisillä on usein myös roikkuvat tissit ja väsynyt kroppa.
Kommentit (14)
mulkosilmäiset ovat usein samantyyppisiä piirteiltään? Lapsena ihan söpöjä, mutta aikuisena silmät ovat turvonneet ja ne jotenkin pullahtavat ulos päästä, ryhti on huono ja kudostyyppi roikkuva.
Selkä täynnä pilkkuja ja eivät rusketu.
syvällä päässä olevia vinoja viirusilmiä jollaiset valitettavasti itse omistan. Sellaiset suuret vähän mulkosilmät on minusta lempeän ja kauniin näköiset, tämmöiset viirut vain julmannäköiset.
Kuten mm Minttu Vettenterällä ja Lindsay Lohanilla. Mulkosilmäisillä on usein myös roikkuvat tissit ja väsynyt kroppa.
Lindsay Lohanin roikkutissejä ja luomista selkää. Ällöä. Toisaalta kiva huomata, että jotkut ovat roikkuvia ja luomisia vaikka rahaa ois kuin roskaa.
Enemmän mä kyllä vierastan sen näköisiä, joilla on pienet tihrusilmät syvällä päässä ilman lainkaan silmäluomia.
syvällä päässä olevia vinoja viirusilmiä jollaiset valitettavasti itse omistan. Sellaiset suuret vähän mulkosilmät on minusta lempeän ja kauniin näköiset, tämmöiset viirut vain julmannäköiset.
kuin roikkuluomiset lehmänsilmät. Luominen iho on kuitenkin turn off.
Inhoan mulkosilmiä Kuten mm Minttu Vettenterällä ja Lindsay Lohanilla. Mulkosilmäisillä on usein myös roikkuvat tissit ja väsynyt kroppa.
purkaa inhosi. Olet varmaan koulukiusaaja ja työpaikalla samanlainen. Mitään muuta ei voi sanoa ihmisestä, jota joku ulkonäön yksityiskohta noin paljon häiritsee.
Inhoan mulkosilmiä Kuten mm Minttu Vettenterällä ja Lindsay Lohanilla. Mulkosilmäisillä on usein myös roikkuvat tissit ja väsynyt kroppa.
purkaa inhosi. Olet varmaan koulukiusaaja ja työpaikalla samanlainen. Mitään muuta ei voi sanoa ihmisestä, jota joku ulkonäön yksityiskohta noin paljon häiritsee.
Kerroin vain mielipiteeni, että esteettisesti mulkosilmäiset, roikkutissiset ja runsasluomiset näyttävät mielestäni ällöiltä.
Miksi "inhoat" joidenkin ulkonäköä?
Miksi "inhoat" joidenkin ulkonäköä?
eihän pöllö ole kovin kaunis eläin?
kuten esimerkiksi sinua.