Mitä ovat pienet valkoiset "tuhatjalkaiset" asunnossamme?
Ovat noin 1 cm pitkiä. tänään löysin myös lavuaarista samanlaisen, tosin n. 2 cm pitkän ja tummemman värisen. Mitä voisivat olla? Ällöttää kun nurkissa pyörii ötököitä!
Kommentit (5)
Keitä suolavettä ja kaada viemäriin parin viikon välein. Pysyvät poissa. Ne on kansottanu kaupunkien viemäriverkostot, joten täysin poissa niitä on vaikeaa pitää tietyistä taloista.
jotain myrkkyy voilaittaa viemäriin ja kiehuvaa vettä perään,mutta niistä on lähes mahdottomuus päästä eroon. saattaa kerton home-ongelmastakin jos niitä on paljon. viihtyvät kosteassa ympäristössä.
jotain myrkkyy voilaittaa viemäriin ja kiehuvaa vettä perään,mutta niistä on lähes mahdottomuus päästä eroon. saattaa kerton home-ongelmastakin jos niitä on paljon. viihtyvät kosteassa ympäristössä.
joten en usko ainakaan hometta olevan (TOIVOTTAVASTI!) toivottavasti joku keino auttaa, mua ällöttää. -ap
joten en usko ainakaan hometta olevan (TOIVOTTAVASTI!) toivottavasti joku keino auttaa, mua ällöttää. -ap
ei se aina kerro kosteusvaurioista. mutta olen asunut 70-luvun kerrostalossa,missä oli paha homeongelma ja niitä oli sielä ihan älyttömästi!
myt missä asutaan,eli omakotitalossa,olenkohan kolme kertaa noita nähnyt. eikä täällä ole kosteusvaurioita.
mutta ei noille oikein mitään voi,valitettavasti. onneksi ne ei tee mitään tuhoja.
niin miten ne voi hävittää? tekevätkö jotain haittaa kodissa?
-ap