Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älytön pelko

Vierailija
18.08.2012 |

Olin polttareissa ja käyn todella harvoin ulkona. Arvaatte, tuloksena iloinen humalatila. Eräässä ravitsemusliikkeessä yhytin muiden tyttöjen yllytyksestä erään julkisuudessa kesällä paljon olleen henkilön. Juttelimme ja jotenkin ilta päättyi pitkähköön suudelmaan. Nyt ihan oikeasti pelkään, että tää löytyy ikuistettuna jostain seiskapäivästä jollain kännykameralla napattuna. Niin miksi en ajatellut... Kai tämä on vain huono omatunto.....

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinne seiskaan jokainen tyrkky pääse vaikka julkkiksiin sen takia liimaantuvatkin. Ikävä tuottaa pettymys.

Vierailija
2/6 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sulla on huono omatunto? Nauti!

jos sä pelkäät mahdollisen parisuhtees puolesta, niin heikoilla kantimilla on jos suudelman takia menee rikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin julkisuuteen mennyt parantaa. Oli Porvoosta tai ei. mutta jos sitä oikeesti pelkäät, senkun kerrot miehelles etukäteen, että oho pussasin vahingossa ko. tyyppiä. Siinä kaikki.

Vierailija
4/6 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä olette oikeassa ja ei maailma tähän kaadu. Oma tyhmyys ja näitä "seikkailuja" tuli nuorempana tehtyä enemmänkin erinäisten bändien kanssa. Mies tietää nämä muttei silloin oltu yhdessä. Vielä en oo saanu kakaistua tekostani, mutta kai se olis parempi itse saada tunnustettua.

Vierailija
5/6 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sitten ei varmaan oo hätää :) Et vaan päästä sitä viikkoon kauppaan, jos bongaat itsesi sisäsivuilta. Vai pääsiskö tällä kuvalla oikein kanteen? Sitten vähän eri juttu...

Vierailija
6/6 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiveet siis pienen pienelle kuvalle sisäsivun alanurkassa. Ja sitten se pärähti kansisivulle kaiken kansan eli juoruilevan naapurin rouvan, lasten päiväkotitätien jne nähtäville. Lisätään tähän vielä neuvolantäti ja miehen vanhemmat. Anoppi inhoaa jo muutenkin. Koska mä opin ajattelemaan ajoissa...?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä