Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sulle lääkäri sanonut " sulla on hyvän synnyttäjän lantio" ??

Vierailija
26.11.2005 |

Oon käynyt lääkärissä usein koska on vaarana, että vauva syntyy ennenaikasesti. Nyt viimeksi rv 26+ lääkäri sanoi " vauva saisi rauhassa kasvaa isoksi sillä sulla on hyvän synnyttäjän lantio" .

En ole stressannut synnytystä vaan olen iloinen jokaisesta uudesta raskausviikosta, mutta tuli nyt mieleen, että onko kellään tullut synnytyksessä ongelmia vaikka onkin ollut " hyvän synnyttäjän lantio" ?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisen ja kolmannen synnytyksen jälkeen. Toisen synnytys oli kyllä ihan hirvee avotarjonnan takia, siihen ei lantionmallit auttanu kun vauvalta vielä heikkeni sydänäänet ja napanuora oli kaulan ympäri.

Vierailija
2/11 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja terveydenhoitajan mukaan pienet, hoikat luut, jotka tarvittaessa joustavat (?)

synnytyksessä tästä seurasi vauvan virhetarjonta: lapsella on tilaa käännellä päätään ja synnytys ei edennyt siis pysähtyi..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä multa on joslus tainnut murtua häntäluu ja luutua jotenkin kummalliseen asentoon, koska kehuista huolimatta vauva jotenkin liiskaantui lantiota vasten niin, että päässä oli puolen pään kokoinen mustelma, ja vauva oli kipeä pari päivää :(

Vierailija
4/11 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: 9

Vierailija
5/11 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.ap

Vierailija
6/11 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ymmärtänyt lääkäri voi tutkia lantion kokoa ja luuston joustavuutta.

Vierailija
7/11 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

' sullahan on kun 7 leivän uuni...' (vauva syntyi nopeasti käsi poskella ja painoa oli 4300g)... Otin huumorilla tuon kommentin, joku olis varmaan voinut loukkaantua.

Vierailija
8/11 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun " 7 leivän uuni" (jos se sellainen on, kuvia ei ole otettu) on todella kapea, poikamainen lantio.. se niistä ulkomitoista

Vierailija
9/11 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tällainen ja synnytys oli helppo ja vaivaton... toki se on pitkälti yksilöllistä.

Vierailija
10/11 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosi lyhyt ja lanteikas päällekin päin enkä mitenkään niin hoikkaa sorttia. t:16

Vierailija
11/11 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hyvin on kaksi synnytystä sujuneet.