Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karvaton emätin on ruma.

Vierailija
18.08.2012 |

Jos vaimoni ajaisi häpykarvansa, niin seksielämämme loppuisi varmasti siihen, kunnes karvat kasvaisivat takaisin. Minusta naisellä kuuluu olla häpykarvat, koska karvaton emätin on epämiellyttävä. Jos rakastelisin sellaisen naisen kanssa, jolla ei ole häpykarvoja, niin minulle tulisi taatusti tunne, että hänen emättimensä on vain jättikokoinen pikkutytön emätin. Tulisi tunne, että olen pedofiili, jos karvattoman naisen kanssa rakastelisin. T: Mies 31v.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa kun jaoit sen meidän kaa.

Vierailija
2/21 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tuuhea täytyy sun naisen olla:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

:) Kiva että on normaalijärjelläkin varustettuja miehiä vielä olemassa.

Mieheni ajattelee samalla tavalla. On yli 40 v.

Mutta ot:na: emättimessä ei ole karvoja kenelläkään. ;)) Kyllä ne siinä kummulla ja huulissa vaan kasvaa.

Vierailija
4/21 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kertoi mieltymyksensä, joten alkakaapa karvattomat mammat kasvatella! Ette kai halua olla ällöttäviä miehen mielestä?

Vierailija
5/21 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut emättimessä karvoja. Eikä vulvan alueella muutenkaan.Karvojen kasvu rajoittuu ulkoisten synnyttimien isompiin häpyhuuliin,välilihaan ja bikinirajoihin eli nivusiin sekä häpykummulle.

No näitä karvoja kyllä poistelen,paitsi häpykummulle jätän kunnon kolmion ja minun karvoituksellani ei ole muille kuin omalle miehelleni ja itselleni mitään merkitystä tai arvoa! Joten mielipiteesi on täysin hampaaton.

Vierailija
6/21 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kertoi mieltymyksensä, joten alkakaapa karvattomat mammat kasvatella! Ette kai halua olla ällöttäviä miehen mielestä?

Kyllä mä haluan miellyttää jonkun toisen naisen miestä, totta kai! Oman miehen mieltymyksillä ei ole merkitystä lainkaan...

Mun mies tykkää posliinista, mutta mä en. Jätän itseäni varten sopivan kapean karvakohdan eteen, muut ajelen. Kompromissi. Mutta mun mies on siitä poikkeava, että vaikka se tykkää jostain tietystä enemmän, niin eipä ole karvaisestakaan värkistä ikinä kieltäytynyt... Posliininakin mä näytän kyllä aikuiselta naiselta, ei voi lapseksi erehtyä ajattelemaan.

Vierailija
7/21 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä vielä mitään, mutta kun ns. kirkkovenettä sanotaan usein vagina-symboliksi. Tämän termin käyttäjälle yleensä huomautan, että vagina on kyllä samalla seudulla mutta hiukan peremmällä.

Vierailija
8/21 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa seuraavan kolmenkymmenen vuoden aikana oppisi.

Sama kun sanoisi että peniksessä on karvoja.

Vierailija
9/21 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun aikuinen mainitsee rakastelu - sanan yhteydessä pikkutytön! Sinun mielenyhtymät on kuule ihan sinun oma ongelmasi!

Ja kirjoituksesi ei vakuuttanut ollenkaan. Ettei vain olisi naisen kirjoittama?

Vierailija
10/21 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai saada siedätyshoitoa? Vaikkapa oleilla huoneessa jonka seinät olisi maalattu täyteen karvattomia emättimiä? Tottuisit normaaliin asiaan.

Mua kyllä pelottaisi huone, jossa olisi karvaisia emättimiä :D

Tai sitten ottaa vähän lisää selvää naisen anatomiasta. Oppia ikä kaikki.

Vierailija
11/21 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kirjoituksesi ei vakuuttanut ollenkaan. Ettei vain olisi naisen kirjoittama?

Jonkun lihavan majavamamman joka ei edes halutessaan taipuisi siistimään paikkojaan. Ja jolla ilmeisesti kasvaa emättimessä karvaa :D

Vierailija
12/21 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa seuraavan kolmenkymmenen vuoden aikana oppisi. Sama kun sanoisi että peniksessä on karvoja.

Kun nyt kuitenkin on niin, että siinä vempeleessä ihan oikeasti useimmilla miehillä kasvaa karvoja. Enimmäkseen tyvipäässä.

Vierailija
13/21 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut emättimessä karvoja. Eikä vulvan alueella muutenkaan.Karvojen kasvu rajoittuu ulkoisten synnyttimien isompiin häpyhuuliin,välilihaan ja bikinirajoihin eli nivusiin sekä häpykummulle.

No näitä karvoja kyllä poistelen,paitsi häpykummulle jätän kunnon kolmion ja minun karvoituksellani ei ole muille kuin omalle miehelleni ja itselleni mitään merkitystä tai arvoa! Joten mielipiteesi on täysin hampaaton.

Vierailija
14/21 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut emättimessä karvoja. Eikä vulvan alueella muutenkaan.Karvojen kasvu rajoittuu ulkoisten synnyttimien isompiin häpyhuuliin,välilihaan ja bikinirajoihin eli nivusiin sekä häpykummulle. No näitä karvoja kyllä poistelen,paitsi häpykummulle jätän kunnon kolmion ja minun karvoituksellani ei ole muille kuin omalle miehelleni ja itselleni mitään merkitystä tai arvoa! Joten mielipiteesi on täysin hampaaton.

itse olen aina ajatellut niin että se on sitä häpyhuulten ja välilihan välistä punertavaa aluetta. Anteeksi epätarkkuus. Mutta emättimestä ei kukaan erehdy.

Vierailija
15/21 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen yritti epätoivoisesti saada provoa aikaiseksi ja nyt kaikki arvon leidit keskittyy vääriin termeihin :) No toisaalta parempaankin olisi varmasti pystynyt. Ei näköjään pedo-korttikaan toiminut...

No seuraava provokierros sitten paremmalla onnella :D

Vierailija
16/21 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen yritti epätoivoisesti saada provoa aikaiseksi ja nyt kaikki arvon leidit keskittyy vääriin termeihin :) No toisaalta parempaankin olisi varmasti pystynyt. Ei näköjään pedo-korttikaan toiminut... No seuraava provokierros sitten paremmalla onnella :D

että jollain nuorella herralla oli vain fetissi emätin -sanaan ja karvattomaan HÄPYYN. Halusi lukea emättimen mahdollisimman monta kertaa.

Olis kyllä kiva kun joku keksi vähän persoonallisemman karvaprovoaloituksen.

Vierailija
17/21 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoo

A) että kirjoittaja on keskenkasvuinen (trolli)

B) ei tunne naisen anatomiaa ollenkaan

C) kirjoittajalla on pedofiilisia ajatuksia, jos rinnastaa ajatuksissaan aikuisen naisen lapseen.

Vierailija
18/21 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko karvainen emätin sellainen käänteinen pulloharja? Putsaa pippeli samalla, kun puuhailet!

Vierailija
19/21 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emättimessä karvoja??????

Vierailija
20/21 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä kun se karvattomuus on automaattista. Karvat pittuu kaikkialta.

Ripset, tukka ja alapään karvoitus harvenee.

En halua näyttää vanhukselta vielä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä