Jos kaupan tarjouksessa lukee, että max 2/talous,
niin tuleeko jotain seuraamuksia, jos saman päivänä käykin kaupassa monta kertaa ostamassa tuon tarjouksen tuotteet?
Kommentit (34)
että menevät eri kassoille kahviensa kanssa.
Toisella on kärry jossa ostokset+kahvit, toisella pekät kahvit.
Yhdestä paketista tulee noin 50 kahvikupillista. Neljällä paketilla juottaa jo 200 ihmistä, jos kukaan ei santsaa.Siis on koko koulun yhteiset myyjäiset ja meidän pojan luokka vastaa kahvio hommasta. Mutta oot kai oikeassa että ei sitä kahvia NIIN paljoo kulu. Harmi kyllä, sit pitää keksii muuta mistä säästää.
Yks tutun tuttu juuri facebookissa kehui, kuinka oli narauttanut samassa taloudessa asuvan miehen ja naisen ja myynyt vain yhden erän. Hohhoijaa. Oikein ylpeili ja mässäili sillä jutulla. Oli huomannut katsos heillä sormukset käsissä.. Voi luoja mitä pilkunnussintaa, saakohan tää mamma nyt jonkun sädekehän päähänsä tästä :D
Minä ja mies ainakin ostetaan omat erät ja lähikaupassa myy putkeenkin, eli lyödään eri kuiteille vaan peräjälkeen :D Kahvia menee ja paljon, sitä siis tarjouksesta hamstrataan.
Kävimme yhdessä kuitenkin kaupassa. Ja rupesivat lässyttämään, että olette olleet ennenkin yhdessä, että valitetavasti emme voi myydä teille tätä tublana. No sanoin sitten että asumme eri osoitteissa ja eri talaouksissa. Ei suostunut myymään silti. :D
Minuu vitutti, merkitystähän asialla ei ollut, mutta menin infoon valittamana asiaa ja he olivat sitä mieltä, että myyjä toimi oikein. Pyysin esimiehen paikalle ja tämä alkoi nauraa asiaani. Ja oli sitä mieltä, että myyjä toimi oikein. Lopulta sanoin, että katsokaa vittu niistä osoite tiedoista asia. Lopulta saimme anteeksi pyytelyt ja 100 €:n lahjakortin. :D
Siis jos hakee sille mummolle. Ottaa kirjallisen valtakirjan, jossa mummo vakuuttaa, että kahvi tulee hänen talouteensa. Varmuuden vuoksi voi olla kaksi todistajaa (esim. naapurit).
Mallia siis:
VALTAKIRJA
Täten valtuutan Aino-Vieno Mamman ostamaan minun lukuuni kaksi pakettia kahvia lähikaupasta ja samalla vakuutan, ettemme asu samassa taloudessa ja että ostettu kahvi tulee yksinomaan oman talouteni käyttöön.
Porvoossa 18.8.2012
(allekirjoitus)
Naapurin Mummo
Siis jos hakee sille mummolle. Ottaa kirjallisen valtakirjan, jossa mummo vakuuttaa, että kahvi tulee hänen talouteensa. Varmuuden vuoksi voi olla kaksi todistajaa (esim. naapurit).
Mallia siis:
VALTAKIRJA
Täten valtuutan Aino-Vieno Mamman ostamaan minun lukuuni kaksi pakettia kahvia lähikaupasta ja samalla vakuutan, ettemme asu samassa taloudessa ja että ostettu kahvi tulee yksinomaan oman talouteni käyttöön.
Porvoossa 18.8.2012
(allekirjoitus)
Naapurin Mummo
Mallia siis:
VALTAKIRJA
Porvoossa 18.8.2012
(allekirjoitus)
Naapurin Mummo
Kyllä kahvin ostamisestakin voi saada ison jutun näköjään. Jos siitä seuraa tappouhkaus, mitäköhän vaikka ravintolalaskun kanssa käy...
Kyllä meilläkin on ollut niin, että kun olin lapsi niin äiti ei saanut antaa bonuskorttia minulle, jotta saisin bonukset äidille omista ostoksista, koska on henkilökohtainen. Ihan oli normaalikäytäntö, että samaa korttia ei saa kaksi käyttää. Joten todellakin kyllä oli avioparilla ongelmia kun piti tuollaiseksi ryhtyä :'D Jos on niin kamalaa, niin hommatkoon kummatkin oman kortin! Silti hieman häiritsee että jos ei saa ostaa siksi että liikkuu yhdessä. 0.o Kyllä minäkin aina kavereisen kanssa menen kauppaan ja kaikki ostavat max tarjouksia. Ei ole kertaakaan alkanut kukaan valittamaan. Ja joskus siskon kanssa myös eikä mitään, koska kummatkin ostavat itselleen.
Tänään oli vitymarketisda kahvi tarjouksessa.En saanut sitä kun ei ollut päivitettyä korttia.Vain tavallinen pluskortti.
Sitten maksat normaalin hinnan, jos ostat enemmän pölhö, plussakortti rekisteröi noi ostot.
Ok, kunhan muistat olla käyttämättä bonuskorttia etteivät tee lisäveloitusta jälkeenpäin.
Hmmm, ei siitä kyllä kukaan sano mitään. Ostin kerran kärryllisen hyvässä tarjouksessa olleita vichy 6-packeja. Maksoin itsepalvelukassalla. Vasta seuraavana päivänä, kun kävin hamstraamassa vielä muutaman lisää, huomasin että hyllyn reunassa luki pienellä "max 2/talous". Tai sitten ne laittoivat sen jälkeen, kun minä olin käynyt siellä?
Yhdestä paketista tulee noin 50 kahvikupillista. Neljällä paketilla juottaa jo 200 ihmistä, jos kukaan ei santsaa.