Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hormonikierukasta sitkeitä finnejä naamaan :( Kannattaako

Vierailija
18.08.2012 |

kokeilla Roaccutania vai auttaako vain kierukan poisto? Tammikuussa laitettu ja muuten sopii, mutta naama menee kuukausi kuukaudelta karmeampaan kuntoon :(( Paikallishoitotuotteista ei ole mitään apua.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeilla Roaccutania vai auttaako vain kierukan poisto? Tammikuussa laitettu ja muuten sopii, mutta naama menee kuukausi kuukaudelta karmeampaan kuntoon :(( Paikallishoitotuotteista ei ole mitään apua.

Itsellä kans kierukan kans tappelua vajaa puol vuotta eikä vuodotkaa oo vielä kunnolla loppunu. Finnejä tullu naama täyteen (enimmäkseen otsan alueelle)alan jo turhautua tämän käyttöön, monesti ajatellu poistattamista mutta siltikin koko ajan ajattelee että kyllä ne vuodot loppuu.. Vaatii kyllä melkosesti hermoja. Luulisin että kierukan poisto ehkä voisi auttaa... mutta seki on melko yksilöllistä. Eikö tuossa Roaccutanissa ole paljo sivuvaikutuksia?. Itse en ehkä uskaltas kokeilla..

Vierailija
2/3 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla hormonikierukka aiheutti myös kauheet iho-ongelmat. Otatin kierukan pois mutta iho ei parantunukaan. Nyt vasta alkaa olla siedettävä, olen syöny Diane Novaa toista vuotta :-( Ikinä en enää uskalla hormonikierukkaa laitattaa, vaikka muuten olikin ihan paras ehkäisyväline

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roaccutanista, mutta mulla nuo finnit on kaulassa!! Rasittavaa. Mäkin oon harkinnut tuota lääkitystä, mutta tehoaako, kun ei ole tavallinen akne?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan