Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Se olis tänään sit siivouspäivä. Muita?

Vierailija
18.08.2012 |

Tai saisko kannustusta? Mä en oikein yksin saa mitään aikasiks, eikä ole mitään tiukkaa aikarajaa, esim. vieraita tulossa tms.

Aion alottaa keittiöstä. Tiskit ja tiskipöytä nyt ekana. Uunikin pitäis putsata, se on ihan kamalassa kunnossa.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hus, sinä, jonka pitäis imuroida se matto!

Mä eksyin taas keittiössä puuhaamaan jotain toissijaista mm. imuroin laatikostojen alta sitä sokkelia. Onhan se toki hyvä tehdä silloin tällöin, mutta EI nyt. Se ei tosiaan ole tämän kaaoksen tärkein tehtävä. Millä ihmeellä oppisin tekemään asioita fiksusti ja oikeassa järjestyksessä? Jään tosi usein kiinni jynssäämään jotain pikkukohtaa, käytän siihen tuntikausia ja viereinen huone (tai ne kaikki muut) jää ennalleen. Eli meillä on jatkuvasti likaista ja sotkuista. :(

Nyt siivoan kuiteskin vessan. Se on niin pieni, ettei siellä VOI mennä kovin kauaa!

Ja yksi lapsista imuroi just eteisen. (Tulos ei kyllä täytä minun standardejani, mutta on taatusti tyhjää parempi!)

Mites muut etenee?

ap

Vierailija
2/22 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetkuttelin töissä niin pitkään, että muu perhe oli saanut siivottua keittiön, heitettyä matot pihalle, järjesteltyä paikat. Kotiin tultuani join aamukahvia (klo 11) ennen kuin aloin imuroimaan. Heti perään pesin lattiat. Vielä olisi vessan siivous ja kissojen hiekat. Vessan pesen kohta ja hiekat vaihdan vasta illalla.

Kyllä se siitä, pikkuhiljaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain tänään tehtyä, meni 3 tuntia (omakotitalo)

Imuroin matot --> vein ne ulos ja tamppasin

Laitoin tiskikoneen päälle +tiskasin joitain kattiloita yms--> myöhemmin tyhjensin tiskikoneen

Pyyhin pölyt koko kämpästä.

Imuroin koko huushollin ja siivosin kaksi vessaa. Pyyhin peilit.

Laitoin petivaatteet pesukoneeseen ja vein täkit ja tyynyt ulos tuulettumaan. Toin täkit ja tyynyt sisälle ja vaihdoin uudet petivaatteet. Vein lakanat pesukoneesta ulos kuivumaan.

Nyt on niin ihana fiilis ja koti tuoksuu puhtaalta. Syön tässä lounaaksi eilisen ruokaa lämmitettynä. Kohta mies tulee töistä ja keksimme jotain kivaa.

Tsemppiä muillekin siivouspäivään :)

Vierailija
4/22 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakotin itseni liikkeelle. Nyt on imuroitu, ja lattioita mä en pese joka viikko koska ovat parkettia.

Mutta muuta siivottavaa kyllä löytyy, esim. kylppäri ja siellä ne ukon tekemät keltaset ja ruskeet rannut, mitä teen niille? Laitanko sen ite siivoomaan? :D - mut joka tapauksessa, tänään me naiset siivotaan, ja vaikka on paskaduunia niin ehkä se lopputulos palkitsee.

Ja jos tätä lukee joku siivooja, niin älköön loukkaantuko, mä itsekin oon sitä tehnyt leivänpitimiksi joskus opiskeluaikana, ja koen arvokkaana työnä - ja sitä kautta ihmettelen, että mistä johtuu että kotona en sais aikaseks mitään, mut jos siivoo palkalla toiselle niin tuntuu ihan erilaiselta? :D

Vierailija
5/22 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pesin jo keittiö lattian(joka on yhden aterian jälkeen taas pesun tarpeessa. taapero opettelww syömään itse ja uhmis sai raivarin ja heitti ruokansa ja maitonsa lattialle). pesin myös koneellisen pyykkiä ja nyt pitäis laittaa ne kuivumaan. ensin tosin kuivat pyykit kaappiin. tulin vain hetkeksi vetämään henkeä. kamala kaaos täälläkin kun oon ollut viikon kipeä. vielä astiat pesuun ja tavarat paikoilleen. plus imurointi ja se lattianpesu,pölyjen pyyhkiminen yms. huoh,mitähän sitä jättäis tekemättä,tuntuu etten jaksa kaikkea tehdä tänään...

Vierailija
6/22 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oli joskus sellainen siivousketju, että oksat pois.. sitä lukiessa teki oikein mieli aloittaa siivoaminen :) en vain nyt löytänyt vaikka koitin etsiä.

http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1059834/noh_niin_mam…

Vierailija
7/22 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai tuliko jo valmista?

Mulla olis vielä hommaa vaikka kuin. Takerruin taas keittiössä pikkuseikkoihin ja isommat sotkut jäi huomiotta. Sain kuitenkin sen vessan siivottua, uunin putsattua ja astiat pestyä.

Lastenhuone on yks murheenkryyni. Lapset jää heti leikkimään, jos niitä ei vahdi ja jos vahtii, ei saa itse tehtyä mitään. Nyt otettiin vähän välipalaa, että jaksaa paremmin. Kohta pitäis laittaa ruokakin, mut en voi mennä kauppaan ennen kun olen käynyt suihkussa.

Olkkari on vielä imuroimatta. Mitähän muuta?

ap

Vierailija
8/22 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyykit sain jo koneeseen, vielä pitäis saada ne narulle.. Imuroida pitäisi, lakanat vaihtaa ja tiskata. Onneksi voin neljään asti vain istua koneella, mies pääsee töistä vasta puoli kuudelta!

Vierailija
9/22 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt hyvän brekkarin ja pienen valmistautumisen jälkeen lähdetään viettämään kaupunkipäivää miehen kanssa. Suunnitteilla muutama museo, vähän kaupoissa kiertelyä ja sit jonnekin kivaan paikkaan syömään ja vähän juomaankin :)

Tsemppiä siivouspäivään!

Vierailija
10/22 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ihmeessä vastaat kun asia ei sinua kosketa.

Nyt hyvän brekkarin ja pienen valmistautumisen jälkeen lähdetään viettämään kaupunkipäivää miehen kanssa. Suunnitteilla muutama museo, vähän kaupoissa kiertelyä ja sit jonnekin kivaan paikkaan syömään ja vähän juomaankin :)

Tsemppiä siivouspäivään!

Vierailija
11/22 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikasiivouksella mennään, imuroitu, pöydät, tavarat, tiskit ja pyykit on ok, lattiat, lakanat ja muut saa oottaa ens viikkoon =)

Vierailija
12/22 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitoin pyykit koneeseen ja siivota pitää. Vieraita ei ole tulossa.

Meillä on luvattoman sotkuista tällä hetkellä.

Teinin huone on ainoastaan siisti. Siivosi oma-aloitteisesti. On nyt poikaystävänsä luona yökyläilemässä.

Tai saisko kannustusta? Mä en oikein yksin saa mitään aikasiks, eikä ole mitään tiukkaa aikarajaa, esim. vieraita tulossa tms.

Aion alottaa keittiöstä. Tiskit ja tiskipöytä nyt ekana. Uunikin pitäis putsata, se on ihan kamalassa kunnossa.

Vierailija
13/22 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt on makkari, eteinen ja kylppäri imuroitu, pahin edessä täällä olkkarissa. Kissojen hiekat vaihdettu, se on hyvä. En jaksa tehdä sitä putkeen, vaan käyn välillä partsilla ottamassa kylmän bissen ja päivittämässä täällä. Ja kohta taas menoks, ei jaksais ei, mut ehkä tää palkitsee kun urakka ohi, huh huh on kuuma ja hiki tippuu...

Vierailija
14/22 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oli joskus sellainen siivousketju, että oksat pois.. sitä lukiessa teki oikein mieli aloittaa siivoaminen :) en vain nyt löytänyt vaikka koitin etsiä.

Vierailija
15/22 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo,imuroin kyllä,keittiön tiskipöytä on siisti ja pyykit pesty.

Mutta tarkoittaako se että täällä on siistiä? Ehei,todellakaan.

Vierailija
16/22 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiö on lähes kuosissaan. Tiskikone ei tullut edes ihan täyteen. Ehkä laitan sen kuitenkin päälle ja työnnän lisäksi jotain jääkaapin hyllyjä/laatikoita, niin saa nekin samalla puhtaaksi. Esikoisen pistin imuroimaan keittiön.

Uuni on vielä vaiheessa, aineen pitää vaikuttaa 20min, kauemminkin, jos on kovin pinttynyt (kuten meidän uuni).

Mulle sopii hyvin tää, että voin täällä raportoida mitä oon saanut aikaiseksi. Tulee jotenkin paremmin "näkyväksi" se, että jotain on tehtykin.

Seuraavaksi lehti ja paperipinojen kimppuun.

Tsemppiä kaikille muillekin osallistujille.

ap

Vierailija
17/22 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siirrän sen makkariin ja imuroin olkkarin jotta saan laitettua sitten uuden ostopaketissaan olevan maton sen tilalle. Hitto, ahistaa.. Eka joka sanoo, että irti AV:lta siksi aikaa, saa minut liikkeelle ;)

Vierailija
18/22 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä vessat nopeasti ja se saa riittää tälle viikonlopulle. Isompi siivous joku arki-ilta, kun ollaan molemmat kotona (mikä on aika harvoin). En vain jaksa käyttää joka viikonloppu vapaa-aikaani kunnon siivoukseen.

Vierailija
19/22 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pesin osan tiskeistä käsin + laitoin osan likoamaan. Muuta en ole saanut aikaiseksi. Pitäisipitäisi...

Vierailija
20/22 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siirrän sen makkariin ja imuroin olkkarin jotta saan laitettua sitten uuden ostopaketissaan olevan maton sen tilalle. Hitto, ahistaa.. Eka joka sanoo, että irti AV:lta siksi aikaa, saa minut liikkeelle ;)

Tsemppiä Ap:lle ja kaikille muille siivoojille. Siis oikeesti mä istun tässä koneella siten, että imurin letku lötköttää jalkaani vasten. Ootan vaan käskyä, että IRTI Av:ta hetkeksi, vaikka siivous onkin niin tylsää... Ehkä se sit palkitsee?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi