Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

saitteko elisa viihteen kuituverkko-tarjouksen, vaikka teillä on jo elisa viihde?

Vierailija
18.08.2012 |

meinaatteko vaihtaa siihen? eli sitoutua 24kk:deksi siihen? minulla on elisa viihde 25megaa, mutta ei määräaikainen sopimus. tuo kuituverkon 100megaa houkuttelisi, mutta ei houkuttele sitoutua kahdeksi vuodeksi...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsotaan, eroaako se nopeus sitten ihan tosissaan...

ap

Vierailija
2/3 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jo laajakaista asiakas ja tarjous oli että saan samaan hintaan lisää megaa ja tikun kaupan päälle jos sitoudun sopimukseen 24 kuukaudeksi. Otin tarjouksen vastaan ja parin kuukauden päästä siitä, pakettiehdot muuttuivat siten että kaikki uudet asiakkaat saivat saman samalla hinnalla mutta ilman sitoutumista 24 kuukaudeksi.

Nykyään olen ehkä ylikriittinen näihin vanhojen asiakkaiden tarjouksiin. Yleensäkin vanhat asiakkaat ovat isoille firmoille 'roskaa' toimialasta riippumatta, investoinnit menee uusasikkaiden hankintaan ja heidän sitouttamiseen. Pitäis jaksaa se vaiva että vaihtaa firmaa säännöllisesti, niin nettiyhteyksissä, sähköyhtiössä, puhelinliittymässä, pankissa, vakuutuksissa, lehdissä yms. Uutena saat aina edullisemman hinnan ja 'herkkuja'.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli voi lopettaa kesken kaudenkin ilman että joutuu maksamaan sakkomaksua?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi