Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

muita aikuisiän astmaan sairastuneita?

Vierailija
18.08.2012 |

milloin sairastuit?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkukesästä. Ikää 36v.

Vierailija
2/6 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

allerginen olen ollut lapsesta saakka monelle. tosin allergiat häipyi mutta tilalle tuli aikuisiällä kurkku ja vesimelooni!!! kurkku menee ilman kuoria kyllä. lisäksi tyllut asa-allergia eli buranatyyppiset särkylääkkeet ei sovi. astmadg tuli vasta histamiiniialtistuksessa esiin. ääni meni ja limakalvot alko vuotaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 40v.

Silloin siis tuli virallinen diagnoosi.

Ei sikäli yllätys, koska suvussamme on astmaa hyvin paljon.

Vierailija
4/6 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli työpaikan home. Onneksi sieltä muutimme pois ja nyt koko rakennus on purettu.

Meillä suvussa ei ole astmaa eikä juurikaan allergioita. Minulle tuli kolmenkympin tienoilla koivun siitepölystä allergiaoireita, mutta niitä on vain pahoina siitepölyvuosina.

Vierailija
5/6 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla suht samanlainen tarina kuin edellisellä. Nykyään mulla erittäin vaikea astma, astma todettiin joskus kun olin jotain 32 tai jotain. Suvussa ei astmaa kellään.

Vierailija
6/6 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni mielestä koko homma ihan tuubaa, ja olen vaan hysteerinen. Saman hysterian olen tartuttanut lapseenikin, jolla todettiin astma jo 3-vuotiaana. Me hysteerikot olemme kuunnelleet hänen haukkujaan jo siis vuosia, minä kymmeniä vuosia, ja nyt viime talvena todettiin 71-vuotiaalla isälläni astma.

(Kyllä, olen vahingoniloinen, että isästäni tuli hysteerikko!)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän