Finnbodyn Paras pudottaja-kurssit; onko kokemuksia?
Nyt on oma mitta täynnä liikakilojen kanniskelusta. Tiedän kyllä itsekin laihduttamisen perusteet; kuluta enemmän kuin syöt, turhat hiilarit pois, riittävästi vettä jne. Silti kiireisen arjen keskellä olen jotenkin ihan onneton noita em. ohjeita noudattamaan. Aina sorrun johonkin herkkuihin tms.
Nyt bongasin tuon laihdutuskurssin, jossa luvataan tuloksia, kunhan noudattaa ohjeita. Sen uskoisin onnistuvan. Juuri se kiinnostaisi, että joku antaisi tarkat ohjeet syömisestä.
Jos jollain on tuosta touhusta kokemusta, niin kuinkahan paljon aikaa pitää olla liikuntaan? Se tuntuu tällä hetkellä vaikeimmalta järjestää työhön palanneena kolmen lapsen arkea pyörittäessä. Eli onkohan turha homma lähteä mukaan, jos tietää, että aikaa liikunnalle ei yksinkertaisesti ole muutamaa tuntia enempää viikossa.
Kertokaa kiltit kokemuksistanne!
Kommentit (2)
Hei, en tosiaan suosittele tätä kyseistä kurssia syystä että kyseessä om juuri täällainen kuuluisia pikalaihdutuskuuri jossa kaikille pistetään käteen sama lappunen. Pahin on kuitenkin se, että ohjaajat puhuvat kurssilaistensa selän takana haukkuen heitä luusereiksi jne. Tämän itse olen sivusta kuullut. Joten älkää antako rahojanne tälle yritykselle, täyttä huijasta....
Sairas systeemi, ohjaajat kilpailee keskenään, laihtuu vaikkei himoliikkuis, kikkailua kuin painikisaan osallistujilla lopussa, ruuilla laihtuu, mutta lihoo myös takas, kuuria ei voi jatkaa ikuisesti, en suosittele.