Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paha mieli

Vierailija
17.08.2012 |

ja itkettää. Murrosikäisen kanssa yhteenotto, haukkui mut rumasti ja oli tosi ilkeä. Sanoin hänelle ja kaverilleen,etten pidä että minulle valehdellaan ja vedätetään. Hyvässä uskossa annoin luvan yhteen juttuun kun asia kerrottiin toisin. Kun ilmaisin harmini, niin sain silmilleni todella törkeää käytöstä. olen vihainen myös itselleni, miksi annoin alunperin periksi, vaikka olin sanonut ensin toisin.. Eipä tee enää mieli joustaa ja olla hyvä..

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinulle. Mukavaa että edes joku reagoi.. Enpä olisi uskonut tällaiseen joutuvani, toisten lasteni kanssa ei ikinä ole ollut tällaista..

Vierailija
2/3 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli varmaan lapsen näkökulma asiaan.

Kuinka vanha lapsi on?

Teinit ei (varsinkaan tunnekuohuissaan) vielä osaa ajatella seurauksia tai toisen näkökulmaa. Oma minä on tärkein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuan kyllä tuon. En vaan itse olisi ikinä voinut kuvitella käyttäytyväni noin eikä meidän toiset lapsetkaan tee ikinä noin. Jostain syytä juuri tuon yhden tietyn kaverin kanssa ollessa muuttuu, valehtelee ja käyttäytyy huonosti... En ymmärrä miksi, en haluaisi syyttää kaveria, mutta usein samantapainen ilmiö juuri hänen seurassa ollessa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän