Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet ihmisestä, joka puhuu toisista

Vierailija
17.08.2012 |

ihmisistä sanoilla "vitun idiootti"

Eikö tuollainen käytös ole tyypillistä huonosti käyttäytyvillä teineillä, ei enää aikuisilla?

Kuitenkin kuulee monen aikuisenkin (30+) puhuvan ja vielä useammin kirjoittavan tuolla tavalla.

Pelkkä idiootiksi haukkuminen osoittaa jo jotain haukkujan omasta älykkyyden tasosta, mutta kun siihen liittää vielä v-sanan niin kyllä ihmetyttää :O

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vitun idiotteiksi tai saatanan vatipäiksi, vaikka olen 39 v. akateemisesti koulutettu nainen. Älykkyyden tasosta se ei kerro yhtään mitään. Ja osaan olla käyttämättä noita nimityksiä paikoissa joihin ne eivät ehdottomasti sovi, esim. en kutsu kusipäistä työkaveria kusipääksi tai vitun idiootiksi siellä töissä, mutta kotona miehelleni voin manata että taas se vitun kusipää teki sitä ja tätä...

Vierailija
2/7 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pidän siitä, että muutkin puhuu. Mä puolestaan tunnen kuvotusta sellaisia pierunnäköisiä hiirulaisia kohtaan, josta ei jää minkäänlaista muistijälkeä ja joiden kirjoitettu puhekin on sellaista kympin tyttöjen aneemista ininää. Nää nyssät voisi raivata av:lta pois ilman että mitään menetettäisiin. Yes, including you, my friend.

Kirjoilijoissa on MUNAA, ja se on hyvä.

Oups, ja vielä: Olen akateeminen ja huomattavasti sua älykkäämpi. Jos et usko, niin pistä MENSA-pisteesi esille, katsotaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vitun idiotteiksi tai saatanan vatipäiksi, vaikka olen 39 v. akateemisesti koulutettu nainen. Älykkyyden tasosta se ei kerro yhtään mitään. Ja osaan olla käyttämättä noita nimityksiä paikoissa joihin ne eivät ehdottomasti sovi, esim. en kutsu kusipäistä työkaveria kusipääksi tai vitun idiootiksi siellä töissä, mutta kotona miehelleni voin manata että taas se vitun kusipää teki sitä ja tätä...

Ei olisi lainaamani henkilö voinut paremmin tiivistää. "Vitun idiootin" lisäksi usein käytettyyn termistööni kuuluvat myös luonnehdinnat ihmisperse ja kyrpänaama. Myös hiekkapilluksi tulee joitakin yksilöitä varsin usein nimiteltyä.

Ja kuten lainauksessakin, toki osaan puhua myös sivistyneesti, mikäli seura niin vaatii, mutta yleensä ei vaadi.

T. akateemisesti koulutettu perheenäiti

Vierailija
4/7 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mensan testissä, pistemääräksi merkittiin >135.

t. ap

p.s. Ok, voi olla että kiroilu ei riipu sellaisesta älykkyydestä mitä tarvitaan koulussa pärjäämisessä. Kyllä se silti mielestäni kertoo jotain sosiaalisesta älykkyydestä ja myös tietysti ihan käytöstapojen tuntemuksesta/noudattamisesta.

Kiroilu ei osoita yhtään minkäänlaista "munaa" vaan ihan vain sitä että äly tai taidot ei riitä ilmaisemaan asiaa muulla tavoin (vrt. se jolta ensin loppuu sanat, lyö)

Vierailija
5/7 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pidän siitä, että muutkin puhuu. Mä puolestaan tunnen kuvotusta sellaisia pierunnäköisiä hiirulaisia kohtaan, josta ei jää minkäänlaista muistijälkeä ja joiden kirjoitettu puhekin on sellaista kympin tyttöjen aneemista ininää. Nää nyssät voisi raivata av:lta pois ilman että mitään menetettäisiin. Yes, including you, my friend.

Kirjoilijoissa on MUNAA, ja se on hyvä.

Oups, ja vielä: Olen akateeminen ja huomattavasti sua älykkäämpi. Jos et usko, niin pistä MENSA-pisteesi esille, katsotaan.

Vierailija
6/7 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mensan testissä, pistemääräksi merkittiin >135.

t. ap

p.s. Ok, voi olla että kiroilu ei riipu sellaisesta älykkyydestä mitä tarvitaan koulussa pärjäämisessä. Kyllä se silti mielestäni kertoo jotain sosiaalisesta älykkyydestä ja myös tietysti ihan käytöstapojen tuntemuksesta/noudattamisesta.

Kiroilu ei osoita yhtään minkäänlaista "munaa" vaan ihan vain sitä että äly tai taidot ei riitä ilmaisemaan asiaa muulla tavoin (vrt. se jolta ensin loppuu sanat, lyö)

Ikinä en ole ketään lyönyt, kiitos verbaalisen suunsoittokykyni.

Ja kuten jo todettu, se kysyy sosiaalista älykkyyttä ja käytöstapoja, että tietää, missä seurassa mitäkin voi puhua.

Ja Mensan testeissä saa kyllä ihan tietyn pistemäärän, eikä mitään on suurempi kuin jotain.

Niin, urpo.

Vierailija
7/7 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Mensan testeissä saa kyllä ihan tietyn pistemäärän, eikä mitään on suurempi kuin jotain.

Niin, urpo.

sen vaikka teillä tänne vauva palstan iloksi :D

t. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme