Kaupassa nähtyä:
Neito kassajonossa n. 20v. valkoisissa housuissa ja lyhyessä paidassa ja kuukautiset juuri alkaneena.. Jäätävää.
Kommentit (18)
MItä sitten?
Taitaa sulla olla jotain käsittelemättä omassa naiseudessasi? Tai jos olet mies, oliko äitisuhteesi traumaattinen?
Kyllä minä ainakin tuntisin myötähäpeää jos tuollaista näkisin
Aika nolo tilanne. Toivottavasti oli menossa kaupasta suoraan kotiin, eikä jäänyt kaupungille pyörimään kuukautisveret takapuolessa.
Aika nolo tilanne. Toivottavasti oli menossa kaupasta suoraan kotiin, eikä jäänyt kaupungille pyörimään kuukautisveret takapuolessa.
Mietin pitkään, että sanonko, mutta neito puhui puhelimeen koko ajan, en tiedä miten olisin vaivihkaa vinkannut.. :/
ihmisten ilmoille, jos tietäisin/tuntisin tuollaista tapahtuneen. Mutta ei se nyt mikään maailmanloppu ole! Ennemmin kuin myötähäpeää, tuntisin MYÖTÄTUNTOA! Voihan noin sattua kelle vaan joskus.
Eiväthän ne näy päällepäin? Ja mitä tekemistä hänen vaatteillaan on asialla? T: Aikuinen nainen.
että koputit olkapäähän ja kerroit vahingosta? Itse ainakin vastaavassa tilanteessa haluaisin, että joku toimisi noin ystävällisesti.
Mulla se vekotin ainoa joka veriniagaraan piisaa. En muuten siitä tykkää, mieluummin menisin peruslibresseillä, mut kun ei ne piisaa.
Viikko sit tätä viimeksi manasin.
Mistä tiedät, että hänen kuukautisensa olivat alkaneet?
Eiväthän ne näy päällepäin? Ja mitä tekemistä hänen vaatteillaan on asialla? T: Aikuinen nainen.
Kiitti päivän nauruista. :D
Mulla kävi varhaisteininiä usein niin, että side petti, kun oli ekat vuodet tosi runsasta vuoto. Ja kun menkat alko niin ne alko heti kunnolla, nykyään vuoto on alkuun aika vähäistä. Muistan, että oli kerran ehkä 13-vuotiaana aika nolo kyläreissu kaverilla, kun side petti, ja läntti näkyi perseessä. No selvittiinhän siitä, noloa kyllä.
Jos mulla vuotaa läpi, tahra tulee haaruksiln suoraan alas. Ei se näy jos en kumarru tai ole katsojan naaman päällä hajareisin.
1990-luvulla sellaisessa Seppo Juntusen kaatamiskokouksessa, ja siellä ihmiset meni sinne eteen, kirkon alttarin luo kaadettaviksi. Siellä oli pariskunta 30+, sillä naisella valkoinen intianpuuvillapusero ja hame. Sen hameen takamuksessa iso veriläikkä, ja siellä seisoi alttarilla ihmisten edessä.
Kun tapahtuma oli lopuillaan, satuin naisen kanssa yhtä aikaa vessaan ja kuiskasin, että "psst hei, sulla on..." , johon tää nainen että "ai jaa, kiitti" - ja tekemättä asialle yhtään mitään lähtivät käsi kädessä kirkolta kaupungille kävelemään ;) ;) Joten kaikki ei nähtävästi välitä, tai on jotain mt-ongelmaa. Tai sit jos ei kerta kaikkiaan tiedä että läpi meni (takamustaan kun ei näe).. uskon että normaalisti nainen ois hyvillään jos sais tuosta vinkin ja äkkiä siistiytymään.
Jos mulla vuotaa läpi, tahra tulee haaruksiln suoraan alas. Ei se näy jos en kumarru tai ole katsojan naaman päällä hajareisin.
Vitivalkoiset housut olivat reisistä hiertyneet punertaviksi, muuten en olisi asiaa huomannut. Pian huomasin, että oli oikein kunnon valuma haarukassa, vaikka seisoin ihan normaalisti siinä takana sen kummemmin kumartelematta.
Eiväthän ne näy päällepäin? Ja mitä tekemistä hänen vaatteillaan on asialla? T: Aikuinen nainen.Kiitti päivän nauruista. :D
Mitä nauramista tässä on? Enkä minä ymmärrä sitä, että miten naisesta näkee, että tämän kuukautiset ovat alkaneet? Eikä niillä vaatteilla ole mitään merkitystä asian kanssa??!!?? Vai onko tuo ap kirjoittaja joku dille, joka luulee, että naiset käyttävät kuukautisten alkamisen aikaan valkoisia housuja?
jos se nainen on esim. Istunut, kun menkat alkoi/valui yli! Mulla on siitä itellä henk koht kokemusta...
Eiväthän ne näy päällepäin? Ja mitä tekemistä hänen vaatteillaan on asialla? T: Aikuinen nainen.Kiitti päivän nauruista. :D
Mitä nauramista tässä on? Enkä minä ymmärrä sitä, että miten naisesta näkee, että tämän kuukautiset ovat alkaneet? Eikä niillä vaatteilla ole mitään merkitystä asian kanssa??!!?? Vai onko tuo ap kirjoittaja joku dille, joka luulee, että naiset käyttävät kuukautisten alkamisen aikaan valkoisia housuja?
Mutta jollet pilaile, vaan olet vain vähän yksinkertainen, niin tässä selitys: naisella oli valkoiset housut ja kuukautiset olivat alkaneet hänen huomaamattaan sillä seurauksella, että valkoisten housujen haaraosa oli verestä punainen. Capisce?
*vääntää rautalangasta*
ap nähnyt naisen jonka menkkavuoto tahrinut huosut. Valkoisissa housuissa ylivuoto näkyy aika paljon paremmin kuin esim mustissa.
jäätävää