Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miksi kidutan itseäni näin? Olen ihan hölmö kun luen noita juttuja
17.08.2012 |
Mulla täyttyi rv 10 tänään,ei ole ollut vuotoja,kipuja tai mitään muutakaan hälyttävää.Toisaalta,en ole käynyt ultrassakaan.
Nyt olen vakuuttunut että tämä on keskeytynyt keskenmeno koska olen lueskellut noita palstoja ihan liikaa.
Mulla on tosi vähän oireita verrattuna ekaan onnistuneeseen raskauteen joten se riittää syyksi epäilyyni.
Olen jo varautunut siihen ettei ultrassa näy paitsi kuollut sikiö,tosi positiivinen tämä ajatusmaailmani.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa