Täällä on melko kiukkuista sakkia!
Ihan alkaa naurattaa kun katselee teidän vastauksia ihan tavallisiinkin kysymyksiin.
Missä mättää?
Lähtikö mies nuoremman matkaan vai löytyikö naamasta ryppy ja hiuksista harmaa?
Tuntuuko, ettet ole elämässä saavuttanut tarpeeksi ja siksi niin kauheasti vituttaa?
Kommentit (19)
Mä en jaksa, kun joka viikko tänne eksyy joku lässyttämään näitä iänikuisia valituksia ja ihmettelyä.
vinkki: pidä suusi sellaiset kaksi kk kiinni. Seuraa keskusteluja ja opettele tavoille.
Ennen kaikkea: kaiva arkistoista kaltaistesi volisijoiden tismalleen samanlaisia valituksia ja ihmetyksiä. Huomaat, että te olette nolostuttavaa tusinatavaraa, jotka ilmaantuvat tasaisesti palstalle aina samanlaisina toistuvine moralisointeineen. Lue vastaukset ja opi tajuamaan palstan luonne.
VASTA SITTEN avaa se oma suusi, tai häivy paltalta.
Suna mä kyllä siirtyisin suoraan tohon vaihtoehtoon b. Ei teitä jaksa.
Mä en jaksa, kun joka viikko tänne eksyy joku lässyttämään näitä iänikuisia valituksia ja ihmettelyä.
vinkki: pidä suusi sellaiset kaksi kk kiinni. Seuraa keskusteluja ja opettele tavoille.
Ennen kaikkea: kaiva arkistoista kaltaistesi volisijoiden tismalleen samanlaisia valituksia ja ihmetyksiä. Huomaat, että te olette nolostuttavaa tusinatavaraa, jotka ilmaantuvat tasaisesti palstalle aina samanlaisina toistuvine moralisointeineen. Lue vastaukset ja opi tajuamaan palstan luonne.
Kiitos päivän nauruista! Ei tähän sakkiin tahdo tavallinen, onnellinen tallaaja liittyä. Jatkan täällä piipahtelua mutta EN OLE HILJAA!
:D
Kerrankin saa jossain sanoa suoraan kaiken maailman typeryksille mitä niistä ajattelee. Oikeassa elämässä ei saa niin suoraan sanoa, täällä se on sallittua. Ei pidä ottaa itseensä jos kerran tällaisella palstalla roikkuu.
kommentoimassa yhtä kärkkäästi kuin me muutkin "kokeneemmat" tervetuloa porukkaan.
Missäs sitä kiukuttelisi, jollei täällä? Olet säkin aika ääliö kun et tajua tällaisen naisten nettipalstan syvintä olemusta.
yleensä kyllä ihan nätisti, mutta nyt oli tuossa yhdessä ketjussa sen tason urpo, että oli pakko vastata vähän vihaisemmin. Ihmisellä on joku ihme fiksaatio päänsä sisällä, eikä ymmärrä, että ei se ole mikään totuus. Huoh.
Kiitos päivän nauruista! Ei tähän sakkiin tahdo tavallinen, onnellinen tallaaja liittyä. Jatkan täällä piipahtelua mutta EN OLE HILJAA!
turpasi kiinni!
Ihan alkaa naurattaa kun katselee teidän vastauksia ihan tavallisiinkin kysymyksiin. Missä mättää? Lähtikö mies nuoremman matkaan vai löytyikö naamasta ryppy ja hiuksista harmaa? Tuntuuko, ettet ole elämässä saavuttanut tarpeeksi ja siksi niin kauheasti vituttaa?
Olen miettinyt päissäni ihan samaa. Mielikuva peruskirjoittelijasta on juttujen perusteella ylipainoinen rupsahtanut todella kiukkuinen akka, jonka mies on häipynyt kun ei ole jaksanut sitä ainaista nalkutusta kuunnella.
Olen miettinyt päissäni ihan samaa. Mielikuva peruskirjoittelijasta on juttujen perusteella ylipainoinen rupsahtanut todella kiukkuinen akka, jonka mies on häipynyt kun ei ole jaksanut sitä ainaista nalkutusta kuunnella.
on kyllä laiha (siis ei hoikka, vaan laiha) mutta isotissinen (osalla silarit), timmi, pitkätukkainen ja rakennekyntinen otus. Passiivisaggressiivisuus tulee läpi hymiöistä.
saa kyllä hetimmiten turpaan!!! Saatana!!!!!
Ihan alkaa naurattaa kun katselee teidän vastauksia ihan tavallisiinkin kysymyksiin. Missä mättää? Lähtikö mies nuoremman matkaan vai löytyikö naamasta ryppy ja hiuksista harmaa? Tuntuuko, ettet ole elämässä saavuttanut tarpeeksi ja siksi niin kauheasti vituttaa?
on kyllä laiha (siis ei hoikka, vaan laiha) mutta isotissinen (osalla silarit), timmi, pitkätukkainen ja rakennekyntinen otus. Passiivisaggressiivisuus tulee läpi hymiöistä.
REPS.. tuopista päähän vaan ja sitä rataa. Vähän niinkuin sossuäidit siis.
Selvinpäin en käy täällä palstalla.
tämä taitaa olla ensimmäinen netin keskustelupalsta, jolla vierailet?
tämä taitaa olla ensimmäinen netin keskustelupalsta, jolla vierailet?
Heh. Usko tai älä, mutta kun vaihtaa esimerkiksi tuon vauva.fi:n loppuosan toiseen, tulee jo ihan erilaisella menolla varustettu keskustelupalsta silmien eteen.
Ei kaikkialla meno ole tällaista. Tälle vain tulee sokeaksi, jää koukkuun.
Mä en jaksa, kun joka viikko tänne eksyy joku lässyttämään näitä iänikuisia valituksia ja ihmettelyä. vinkki: pidä suusi sellaiset kaksi kk kiinni. Seuraa keskusteluja ja opettele tavoille. Ennen kaikkea: kaiva arkistoista kaltaistesi volisijoiden tismalleen samanlaisia valituksia ja ihmetyksiä. Huomaat, että te olette nolostuttavaa tusinatavaraa, jotka ilmaantuvat tasaisesti palstalle aina samanlaisina toistuvine moralisointeineen. Lue vastaukset ja opi tajuamaan palstan luonne. VASTA SITTEN avaa se oma suusi, tai häivy paltalta. Suna mä kyllä siirtyisin suoraan tohon vaihtoehtoon b. Ei teitä jaksa.
Ah, tämä oli kyllä hyvä! :D Että opi oikein tavoille. Ei tällaisia tapoja voi oppia jos ei ole syntynyt johonkin ghettoon. :D
me kun ollaan suomalaisia vähäpuheisia ja ujoja kuulemmma
Jos tarttee kaikki asiat kääntää ylösalaisin niin taitaa pahimmat ongelmat olla omassa elämässä.