mitä ajattelet palkasta josta jää 1500e kuukaudeksi käteen?
Kommentit (33)
Itse teen osa-aikatyötä ja saan juuri tuon. Ihan ok mulle.
Se olisi luksusta nykyiseen verrattuna. Olen kotona lasten kanssa enkä töitä ole saanut :(
varsinkaan jos ei tee pyhiä jotka palkkaa korottaisivat.
Itselle jää tuon verran, tai hieman vähemmänkin, mutta yksin sitä halvalla vuokralla.
siis yksin sitä halvalla vuokralla pärjää.
varsinkaan jos ei tee pyhiä jotka palkkaa korottaisivat. Itselle jää tuon verran, tai hieman vähemmänkin, mutta yksin sitä halvalla vuokralla.
terveisin kolmonen.
Ja saan suunnilleen tuon osa-aikatyöstä. 3 lasta, ei jää ainakaan säästöön..
Tuo on mun kuukausi palkka, 205O€ ja verot pois 1600e
Ihan riittää vaikka enemmän sais tietty olla..
Jos koko ajan kamala vastuu ja paljon ylitöitä tulee kotiin =huono palkka. Jos taas kohtuu rento työpaikka ja työs eivät vainoa kotiin saakka, ihan hyvä palkka.
jolla oikeasti pärjääkin. Asumismenot helposti sen 700 tai yli ja jos pitää vielä työmatkoja ja/tai päivähoidosta maksaa.
12 vuotta työputkessa olleena, ja ei ole vielä palkka tuota saavuttanut.
Siihen on totuttu eli en ajattele mitään.
Olisin hyvin tyytyväinen jos mieheni saisi edes tuon verran ! Hän jakaa öisin sanomalehtiä ja tämän kuun palkasta jäi käteen 735 € verojen jälkeen.... Aika tiukilla ollaan kun itse olen vanhempainvapaalla. Omat rahani menee laskuihin kun mies maksaa lainat. Pääsisinpä pian takasin töihin, niin helpottaisi.
Että liian vähän vastuullisesta ja vaativasta työstä johon liittyy monta osa-aluetta. Vituttaa kun helpommista maksetaan enemmän.
Mutta on sentään töitä nyt.
tuo 1500 euroa netto kuussa. Itsellä vero% 24.
Ja sekin silloin jos en ole tehnyt ylitöitä lainkaan. Perustoimistotyötä siis teen.
Minusta palkka on huono. Mieheni tienaa parisataa euroa vähemmän kuin minä. Joten suuremmat tulot olisi toiveessa. Tai ainakaan toista lasta ei tule niin kauan kun on näin köyhää.
minkäs teet kun on tällä alalla huonot palkat.
toimistosihteerinä mulle jäi kuussa tilille verojen jälkeen noin 1200 €. Eli toi olis jo paljon paremmin! silti mielestäni liian pieni palkka
Riippu ihan, mitä työtä tekee. Millainen koulutus vaaditaan, kuinka vastuullinen työ, kuinka paljon työkokemusta yms.
T: Opiskelija