Miten pääsette eroon "merkittömistä" lastenvaatteista?
Tuntuu, ettei huutiksessa kukaan huuda mitään ciraffia ja naperoita vaikka laittais miten pienet hinnat. Nettikirpallakaan ei tahdo kelvata edes puoli-ilmaiseksi.
Olis kiva saada noista vähän rahaakin, mutta kai ne on sitten kärrättävä uffille suosiolla - jos sielläkään kellekään kelpaa.
Kommentit (7)
kai juuri saa, ellei ole erityisen pirtsakan näköisiä.
Mä oon antanut nettikirppiksillä ilmaiseksi. Merkkivaatteet myyn.
En osta mitään merkitöntä markettikamaa. Kun niitä ei ole, ei niistä tarvitse päästä eroon. Minun lapseni puetaan vain uutena ostettuihin merkkivaatteisiin. On aina siististi puetun näköinen.
en jaksa lähteä myymään. Mutta usein myös saan tutuilta toiselle lapselle sopiva vaatteita tai jotain muuta hyödyllistä, kyydin jonnekin tai peräkärryn lainaan tms. En siis halua mitään vastineeksi, mutta kaverit auttaa sitten vuorostaan jos tarttee.
Tulee päälle postikulut. Ei edullista.
Mä myyn itse 2 x vuodessa kirppiksellä. Vaatteet laatikoissa koon mukaan ja vaatteissa maalarinteipillä hinta. Viimeksi meni lähes kaikki kaupaksi.
En osta mitään merkitöntä markettikamaa. Kun niitä ei ole, ei niistä tarvitse päästä eroon. Minun lapseni puetaan vain uutena ostettuihin merkkivaatteisiin. On aina siististi puetun näköinen.
Tosin ei mulla ole rahaa ihan kaikkea uutena ostaa.
Ja tuo livekirppis-myynti ei oikein houkuttele. Hirvee homma ja pitäis myydä aika tavalla, että sais omansa pois. Ehkä on sitten vaan suosiolla kärrättävä sinne uffille -ap
Siistit ja edulliset menee hyvin kaupaksi.