Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hoi! Muotitietoiset ja muodista kiinnostuneet - apua!

Vierailija
16.08.2012 |

Asiakasyritys kutsui minut Etelä-Ranskaan tutustumaan yhtiön toimintaan ensi kuun puolella. Tiedossa on asiakastapaamisia, kaupunkikävelyä Nizzassa, venematka, golfia ja kaksi erittäin hienoa illallista vanhassa linnassa. Itse en tiedä muodista mitään ja tarvitsisin todellakin apua vaatetukseen. Kävin Halosen pukeutumisneuvojan luona, mutta tuloksena oli liian vaatimaton, tätimäinen (ja tyypillinen suomalainen) huono ja liian arkinen kokonaisuus. Tarvitsisin edustavan kokonaisuuden! Ideoita, apua?!

Ikää 30v, koko 42, rintava ja kapea vyötärö, lyhyet jalat. Työvaatteina jakku ja kotelomekko.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkki 1: Älä koskaan enää mene Haloselle. Muotitietoinen en ole itsekään, mutta sen verran sentään, että 30-vuotias ei shoppaa Haloselta. 55-vuotias shoppaa Haloselta. Nizza on onneksi puolillaan meitä pönäköitä skandinaaveja ja loput on brittejä, että ihan sama.

Vierailija
2/6 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pukeutumisessa yksinkertaisiin vaatteisiin, ja aitoihin tyylikkäisiin koruihin, hiussolkiin ja huolelliseen meikkiin ja kampaukseen. Pääasia on vaatteiden erinomainen istuvuus ja sopivuus kantajalleen, ei niinkään mikään tietty tyyli. Useimpiin tilaisuuksiin sopii esimerkiksi kotelomekot, takkimekot jne yksinkertaisissa väreissä, jos ne tosiaan istuu kuin valettu kantajalleen ja asusteet on tyylikkäitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuh, onneksi et sieltä Haloselta mitään ostanut! Stockamnn :)

Vierailija
4/6 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuh, onneksi et sieltä Haloselta mitään ostanut! Stockamnn :)

Haloseltakin voi joskus löytää jotain juuri sopivaa, mutta silmää se vaatii eikä niihin Halosen myyjiin kannata todellakaan luottaa pukeutumisneuvonnassa, ne pukee kyllä ihmisen kuin ihmisen tantaksi.

Mä ostin sieltä kyllä hiljattain aivan ihanan tummansinisen takkimekon, jossa on mun kropalle täydellinen leikkaus, näyttää kuin ompelijalla olisi mittojen mukaan tehty, ja somisteena yksinkertaiset hopeanapit ja käännekaulukset. Se on juuri sellaisia asuja jotka on tosi monikäyttöisiä, asusteilla muunnettavissa juhlaan ja työkäyttöön.

Olen muuten saanut joskus jopa häissä useita kehuja ihan vaan KappAhlista ostamastani noin neljänkympin koltusta. Monesta paikasta voi löytää hyviä vaatteita jos tietää tarkkaan oman tyylinsä ja sen mikä omalle kropalle sopii.

Vierailija
5/6 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

asun Helsingissä joten tarjonnasta ei pitäisi olla pulaa. Suuntaan kai seuraavaksi Stockmannin pukeutumisneuvojan luokse. Olen valmis käyttämään n.500-600 euroa toimivaan kokonaisuuteen. Nyt olisi käyttöä "personal shopperille" :)

-ap

Vierailija
6/6 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...tai ainakin oli ennen. Siellä oli myyjiä, joilla aivan pistämätön silmä ja tyylitaju, ja vaatteita joiden joukosta sillä tyylitajulla löytyi tilanteeseen kuin tilanteeseen asu.

Nykymeiningistä en niin tiedä, en ole enää pahemmin käynyt. Mutta jos törmäätte siellä italialaiseen pieneen naiseen (sisäänostaja), niin tunkekaa hänen palveltavakseen vaikka väkisin. Täydellinen maku, täydellistä palvelua!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi