Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taitava lempijä pääsee kotona vähemmällä

Vierailija
16.08.2012 |

Hyvälle rakastajalle voi mielestän antaa paljon anteeksi. Ei haittaa vaikka hän väliaikana makaa sohvalla ja piereksii eikä tee kotitöitä. Jos mies vain saa minut hurmioon lakanoiden välissä ja on muutenkin sellainen, jota kaikki naiset minulta kadehtii, niin en ala nalkuttaan kovin pienistä.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän lapselliselta kuulostaa, odotella hyvää jonkun kellon kanssa.

Hyvää kannattaa odottaa

Mua ainakin kiihottaa, kun tiedän, että panoaika lähestyy ja kohta pääsee pukille. Joskus on vaikea odotella, kun tietää, että aikasemmin ei heru.

Vierailija
22/46 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla keitin naiselleni aamukahvit ja tein voileipiä. Nyt varmaan saan illalla pillua taas parin viikon paussin jälkeen.

Niin sitä luulis, mutta kiittämättömyys on maailman palkka, sanoo vanha kansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

angstaa niin pahasti seksin vuoksi etten uskalla alkaa suhteeseen jossa on seksia, . Joka kerta kun mies mennyt sekaisin ihan seksin harrastamisen johdosta. Kun se on saanut multa seksia, on paralla mennyt pasmat ihan totaalisesti sekaisin. En en tajua miksi juuri seksi on saanut juuri minun kanssani olleet sellaiseen tilaan, mutta en uskalla alkaa siihen kun joutuu sitten todistamaan noita kauheita mielenterveysongelmia ja niihin kuuluvia sekavuustiloja. Kun olisikin vain ettei paralla voimat riita muuhun, esim kotiaskareisiin, mutta noita suuruudenhulluuskohtauksia ja sekavuustiloja en kertakaikkiaan jaksa.

Vierailija
24/46 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takuuvarmasti saa pillu, kun menee kotiin kukkapuskan kanssa ja antaa vaimolle pusun. Ei kannata kuiteskaan kovin usein kukkakaupan kautta pyörähtää, ettei teho mene.

Vierailija
25/46 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takuuvarmasti saa pillu, kun menee kotiin kukkapuskan kanssa ja antaa vaimolle pusun.

Ei kannata opettaa naista lahjoille. Sitte ne alkavat mankumaan niitä aina ja joka tilanteessa. Ennenmmin niin, että hyvästä nainnista palkitaan kehumalla ja halailemalla sekä kauniilla sanoilla. Tämä ehdollistaa naisen siten että nussiminen tarkoittaa kehusmista ja halauksia. Siten saa useammin pillua.

Vierailija
26/46 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kottanu ehdollistaa mun puoli-impotenttia miestäni niin, että saa grillimakkaraa ja olutta, jos mulukku alakaa seisoksiin. Syö kyllä makkarat ja juo olvin, mutta sitte meneekin maata sohvalle, pierasee eikä mulukku hievahdakaan.

Vierailija
27/46 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämä sama pätee naisiinkin. Jos leidi antaa kunnolla seksiä, niin ei ainakaan mua haittaa, jos hiukan kotityöt laahaavat. Tehdään ne sitten aikanaan.

Vierailija
28/46 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos leidi antaa kunnolla seksiä, niin ei ainakaan mua haittaa, jos hiukan kotityöt laahaavat. Tehdään ne sitten aikanaan.

Lastenhoidosta ei voi tinkiä. Silloin on turha vankua pillua.

Vierailija
29/46 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tietenkään lapsen hoidosta voi tinkiä, mutta esmes tiskit, pyykit, pihanurmikko, jne. voi odottaa ainakin sen kunnon panon ajan. Sitten taas kotityöt maistuu saaneena.

Vierailija
30/46 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää, miten täällä halvennetaan ja yleistetään toista sukupuolta, molemmin puolin. Puhutaan, kuin kotona olisi joku koira, jolle pitää antaa lahja, jotta tekee temppuja. Ja jos on tuhma, joutuu nurkkaan häpeemään.

Eikö ne saatana ole teidän elämänkumppaneita!? Kyllä ootte paskasti valinnu, kun miehen kanssa ei seksi maistu, jos toinen on kotitöissä laiska. Kertoo aika paljon suhteen tasosta, jos seksiä käytetään vallan välineenä.

Kyllä se on ihan oma menetys, jos kotityöt asetetaan aina seksin edelle.

Ja kyllä se toinen osaa aina jostain muualta sitä pillua/munaa hakea, jos kotona puoliso harjoittaa henkistä väkivaltaa sen avulla. Suunnilleen puolet pettää jossain vaiheessa suhdetta. Miettikääpä pihtarit sitä.

Vierailija
31/46 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää, miten täällä halvennetaan ja yleistetään toista sukupuolta, molemmin puolin. Puhutaan, kuin kotona olisi joku koira, jolle pitää antaa lahja, jotta tekee temppuja. Ja jos on tuhma, joutuu nurkkaan häpeemään.

Täällä vain nostetaan mirri pöydälle ja puhutaan niinku ne asiat todellisessa elämässä menee eikä leijuta pää pilvissä epärealistisissa ja yltiöromanttisissa päiväunissa.

Vierailija
32/46 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se nyt vain on niin, että jos naiselle antaa hyvää seksiä niin se itte sitä vonkaa kokoajan.

Kaikki orhet ketkä täällä kellon ja imurin kanssa haaveilee vaimostaan niin menkääpä itteenne sekunniksi. Mieti, miksi nainen ei halua kanssasi seksiä aina ja joka hetki? Siksi koska sä olet paska pano.

Nimim. oma vaimo koko ajan kimpussa ja muutama muukin laittaa viestiä minkä kerkeää.

Vierailija
33/46 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se nyt vain on niin, että jos naiselle antaa hyvää seksiä niin se itte sitä vonkaa kokoajan.

Näin on, olen samaa mieltä. Miksi nainen panisi, jos lopputuloksena on vain turhautuminen. Naiseni saa orgasmin 9 kerralla kymmenestä. Hän on tosi halukas, kun tietää, että palkinto odottaa lopussa lähes takuuvarmasti. Hän myös uskaltaa itse ehdotella seksiä, kun tietää saavansa hoidon, vaikka minua ei juuri sillä hetkellä haluttaisikaan.

Vierailija
34/46 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä menee niin päin, että jos en saa seksiä, niin mies joutuu kotitöihin. Viime aikona olen jouutnu tekeen lähes kaikki ite.

Vierailija
35/46 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun käy vieraissa, niin välttyy kotitöiltä ja koti-isältä vonkaamisen.

Vierailija
36/46 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvää seksiä tahtojaa joka päivä, kahestikki. Tuo mies hoitaa minuu aina ensiks täytee tyytytyksee ja vasta sitte tulee sisääni. Eipä ole harvinaista sekää, että jää itte ilman, haluaa vaan antaa nautinnon naiselleen.

Tokkiisa on joskus silleeki ,että mies vaan saapi. Vaikka kyllähä se joka kerta haluais, että miekii saan. Ehotan toisinaa, et mies nauttis oraalisesta ja joku toine kerta sitte toisin.

Kotityöt tehää porukalla tai kumpi parhaite ehtii tai ossaa. Ei siitä mitää numeroo tehhä.

Eiköhä ne propleemit oo jossai muussa ku luuttuumisessa, jos naimine ei suju.

Vierailija
37/46 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvää seksiä tahtojaa joka päivä, kahestikki. Tuo mies hoitaa minuu aina ensiks täytee tyytytyksee ja vasta sitte tulee sisääni. Eipä ole harvinaista sekää, että jää itte ilman

Meillä naijahörskötettään talaven tullen ihan lämpimikseen. Kysäsen vuan ukolta, että saisko mulukkuva ja ei ou vielä kertaakaa kietäytynnä. Siinä se talavi männöö joutusasti.

Vierailija
38/46 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiseni tyydyttämisessä on sen varran hommaa, että katson olevan oikeutettua, että pääsen vähemmällä kotitöissä. Siinä saa aivan hiki hatussa ja peräsuoli pitkällä painaa, että nainen tyydyttyisi. Pelkkä pumppaaminenkaan ei tuo toivottua tulosta vaan on lisäksi nuoltava vaimon jalkoväliä vähintään kolme varttia per naintikerta.

Vierailija
39/46 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies vasta sitten sopiva, jos muut naiset kadehtivat? Onko toi tosiaan tärkeää naisille?

Vierailija
40/46 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies vasta sitten sopiva, jos muut naiset kadehtivat? Onko toi tosiaan tärkeää naisille?[\i]

Mies on naiselle sosiaalisen statuksen antaja. Kuka nainen haluaisi miehen, josta kukaan muu nainen ei olisi kiinnostunut? En ainakaan minä. Akateeminen, varakas, charmikas, vaikutusvatainen ja komea mies on joka naisen unelmta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan