Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen laihtunut ja ihmiset ihmettelee

Vierailija
16.08.2012 |

En viitsi selittää todellista syytä(masennus) vaan olen kertonut laihduttaneeni tarkoituksella. Miksi ihmisen painoa saa kommentoida ihan jokainen tuttu??? On sitten lihonut tai laihtunut.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku ei huomioisi sitä joka tarkotuksella laihduttaa niin taas joku jupisee.

On se minusta ainakin positiivista jos joku sen sanoo.

Vierailija
2/4 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joku tuttu kommentoi laihtumistani. Lihomisesta eivät puhu mitään, sen verran hienotunteisia osaavat olla.

En ole vielä paljoakaan laihtunut, muutaman kilon, mutta alkaa se jo näkyä. Oikein odotan että joku muukin kuin oma mies kommentoisi että oletpa laihtunut. :) Tosin en ole järkyttävän ylipainoinen, painoindeksi 28. Tavoite saada alle 25.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaalipainoinen kuitenkin, mutta ottaa päähän ihmisten kommentit hoikkuudestani.

HEidän mielestään en syö juurilainkaan ja syömishäiriöstäkin on vinkkailtu...

Lie ovatko sitten kateellisia tai jotain?

Sen hetken kun olin ylipainoinen (johtui sairaudestani) niin myös silloin sain kuulla kommenttia painostani...

Ihan kuin minua kiinnostaisi kuunnella sitä paskaa muiden suusta ja peiliähän minä en tietenkään omista!

Vierailija
4/4 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä laihduttaa tarkoituksella ja usein laihduttaja kokee positiivisena sen kun joku ulkopuolinen huomaa laihtumisen. Usein laihduttaja toivoo kommentteja painonlaskusta ja siitä miten näyttää paremmalta jne ja jopa loukkaantuu jossei sitä kukaan kommentoi. Toisaalta ei kenenkään painoa tarvitsisi mennä päivittelemään, voishan sitä vaan sanoa että näyttää hyvältä noin yleisesti jättäen painon muutoksen suuntaan tai toiseen täysin huomioimatta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä