Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkaisitko yrittäjäksi, jos sinulle sitä tarjottaisiin

Vierailija
16.08.2012 |

Lainaa pitää ainakin täs tapaukses ottaa useita 10.ppi tonneja. Tulot olisivat kuukaudessa vain n.1000-2000e netto. Suurta kuukasittaista vaihtelua ei rahassa siis ole.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole yhtään yrittäjäluonne. Tykkään olla tavallinen rivityöntekijä jolla ei ole isoja vastuuta vaan saan vain tehdä mitä käsketään ja palkka juoksee säännöllisesti.

On myös lapsuudenkodista huono kuva pienyrittäjyydestä. Äidillä oli aikoinaan ensin karkkikauppa ja sitten leipomoyritys ja tosi rankkaa se oli, ihan kohtuuttomasti työtä vähäiseen tienattuun rahaan nähden.

Vierailija
2/16 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän oikeastaan jatkuvasti kehitellä yritysideaa, mutta tuollaisiin alkuinvestointeihin en uskaltaisi ryhtyä kuin jonkun ihan varman jutun pohjalta, enkä ole kyllä niin varmaa vielä keksinyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako kymppiä? 20:lla ja 50:lla on eroa!

Joku ketjuyrittäjyys? Mitään mahdollisuuksia nostaa korkeampaa palkkaa?

Vierailija
4/16 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan kuukausipalkan säännöllisesti. Ei kiinnosta riskit eikä hermot kestäisi yrittäjyyttä. Työ ei ole mulle tärkeää ja haluan päästä siitä mahdollisimman helpolla.

Vierailija
5/16 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kyse myös lapsuudenkodin yrityksestä, mihin minua painostetaan, jopa välienkatkaisun keinoin. Olen nähnyt miten vaatii paljon työtä, ja palkka pieni. En ole edes yrittäjähenkinen, vaan ihminen joka haluaa heittää aivot narikkaan kun työpaikan ovi sulkeutuu

Vierailija
6/16 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollutkin yrittäjä. Mutta jos joku sitä tarjoaa, niin silloin en ryhtyisi. Kuulostaa nimittäin sille, että joku haluaa hyötyä työstäsi etkä silloin olisi riippumaton yrittäjä tai sitten bisnes ei olisi kovin hyvä.

Vierailija
7/16 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kyse myös lapsuudenkodin yrityksestä, mihin minua painostetaan, jopa välienkatkaisun keinoin. Olen nähnyt miten vaatii paljon työtä, ja palkka pieni. En ole edes yrittäjähenkinen, vaan ihminen joka haluaa heittää aivot narikkaan kun työpaikan ovi sulkeutuu

No ei tietenkään kannata lähteä hommaan jos ei oikeasti halua. Enemmän siihen tarvitsee motivaatiota kuin tavalliseen töissäkäyntiin.

Vierailija
8/16 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihtoehto. Eihän siinä ole kyse sun mielipiteestä vaan muiden.

Annatko muiden päättää elämäsi suunnan?

Vierailija
9/16 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin olen itseksenikin miettinyt, että paljon enemmän vaaditaan, kuin tavallisena palkkalaisena. Mun mielenterveys ei kyllä kestäis.

Ei todellakaan vapautta, ja kun olisin vielä ainut työntekijä. Äitini on yli eläkeikäinen ja sairastunut, ja ei voisi juuri mitenkään auttaa edes lomituksessa.

Vierailija
10/16 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulot tuntuvat pieneltä palkka työhön verrattuna. Pitäisi ottaa lainaa ja kantaa yrittäjän riski. Ja toi, että tarjotaan yrittäjyyttä herättää epäilystä.

Vierailija
11/16 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takerruin tuohon lomitus-sanaan.

Näin olen itseksenikin miettinyt, että paljon enemmän vaaditaan, kuin tavallisena palkkalaisena. Mun mielenterveys ei kyllä kestäis.

Ei todellakaan vapautta, ja kun olisin vielä ainut työntekijä. Äitini on yli eläkeikäinen ja sairastunut, ja ei voisi juuri mitenkään auttaa edes lomituksessa.

Vierailija
12/16 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin, että pitäisi tehdä kuutta työpäivää/viikko, koska eihän tuollaisilla tuloilla tuuraajaa palkkaisi. Ja äitistäni ei olisi kuin ehkä aivan satunnaisesti auttamaan, ja hänkin puhunut palkasta. Ja vielä vastaus aijempaan; Täysin velvollisuuden tunnosta ja syyttelyiden välttämiseksi/takia alkaisin. Mutta ei minulla ole edes taloudellisesti mahdollisuutta, eli otan vihat niskaani. Vanhemmat eivät ymmärrä/halua ymmärtää, että en ole kiinnostunut yksinyrittäjyydestä, eikä minulla olisi noilla tuloilla varaa edes maksaa kuin 3 osa menoistani.

Vierailija
13/16 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kai kukaan halua repiä muiden selkänahasta elantoaan, yrittäjyys pitäisi ehdottomasti kieltää kaikilta. Se on rumaa.

Vierailija
14/16 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sopisi minulle.

Vierailija
15/16 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sieniä sinäkin olet syönyt...

ei kai kukaan halua repiä muiden selkänahasta elantoaan, yrittäjyys pitäisi ehdottomasti kieltää kaikilta. Se on rumaa.

Vierailija
16/16 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa olisikin Franchise, niin ei olisi äidilleni henki ja elämä. Ja isä tietenkin komppaa, koska äidilleni on todella raskasta luopua yrityksestään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän